اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم برگزار شد

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم، امروز با حضور برخی از مسئولان و جمعی از ائمه جماعات بخش‌های مختلف استان قم در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام علی‌اصغر صالح‌آبادی امروز در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با اشاره به گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب شکوهمند ما برگرفته از اسلام، قرآن کریم و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ماهیتی ارزشی دارد و آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌هایی الهی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: با همه بحران‌هایی که انقلاب اسلامی ایران پشت سر گذاشته و فراز و نشیب‌هایی که با آن مواجه بوده اما ماهیت ارزشی و اسلامی خود را از دست نداده است.

صالح‌آبادی افزود: وجود، تحقق و واقعیت انقلاب اسلامی به ارزشی بودن آن است و اگر روزی این وجه را از دست بدهد ماهیت اسلامی خود را از دست داده است حتی اگر در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و ... موفق‌تر شده باشد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ نظام گفت: حفظ نظام اسلامی اصلی‌ترین وظیفه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه وظیفه ما شناساندن ماهیت نظام به نسل جوان است اظهار کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی توانسته است بحران‌های گوناگون را پشت سر بگذارد و همچنان تاثیرگذار به پیش رود.

وی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی ایران در منطقه و مسائل بین‌المللی گفت: دشمنان نیز معترف به نفوذ ایران در منطقه هستند.

صالح‌آبادی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا تاثیرگذاری نظام را در منطقه کاهش دهند و چه بسا در صدد تحریک نظام باشند که باب میل آن‌ها حرکت کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم بیان کرد: وظیفه ما حفظ نظام اسلامی با ارزش‌های اسلامی آن و پیشگیری از تحریف تاریخ انقلاب است.

وی با اشاره به لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: باید تلاش کنیم نسل جوان با اهداف انقلاب اسلامی آشنا شوند.

صالح‌آبادی با اشاره به برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: امسال به روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران توجه بیشتری می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم بیان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر هرچه بیشتر مردمی باشد و مسئولان در بخش‌ها به شکل پرشورتری در بین مردم حضور داشته باشند.

نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم، امروز با حضور برخی مسئولان قم و جمعی از ائمه جماعات بخش‌های مختلف استان قم در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام/2258/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول