اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

ابتدایی‌ترین مرحله تربیت فراگیری دینداری و ولایتمداری است

امام جمعه کوهبنان گفت: در سنگر آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدا باید به عنوان افرادی دین‌دار و ولایتمدار تحت تربیت قرار ‌‌گیرند.

ابتدایی‌ترین مرحله تربیت فراگیری دینداری و ولایتمداری است

به گزا‌رش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام‌ عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش کوهبنان اظهار داشت: فرهنگ از مقام عالی و والایی برخوردار است و به عنوان تمام دارایی هر کشور محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش نیز همانند و در راستای فرهنگ از جایگاه عالی برخوردار است و تعلیم و تربیت و آموختن اصول فرهنگی آینده‌سازان این مملکت به دستان پرقدرت آموزش و پرورش است. 

صالح‌نیا افزود: بهترین باقیات و صالحات، تربیت انسان‌های متعهد و متخصص است، تعهد بدون تخصص و تخصص بدون تعهد کارایی ندارد، آدمی زمانی می‌تواند اوج بگیرد و مایه خیر و برکت شود که در این زمینه‌ها پیشرو و این ویژگی‌ها در وجودش نهادینه شده باشد.‌

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: در سنگر آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتداعا به عنوان افرادی دین‌دار و ولایتمدار تحت تربیت قرار می‌گیرند و آموزه‌های دینی و شرافت‌های انسانی به آنها آموزش داده می‌شود و در مرحله ‌بعد در مسیر یادگیری تخصص قرار می‌گیرند تا یک انسان کامل شوند. 

وی با تاکید به برپایی نماز جماعت در مدارس عنوان کرد: اقامه نماز نشانه‌ حکومت صالحان است، مدارس ‌به عنوان گهواره رشد افراد صالح باید این فریضه ‌الهی را به خوبی در خود برپا بدارند و در این زمینه همکاری و ارتباط تنگاتنگ روحانیت با آموزش و پرورش لازم و ضروری است.

انتهای پیام/80012/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول