اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جبهه پایداری:

ولایتمداری ایرانیان ارزشی است که دزدان قهار به آن طمع دارند

دبیرکل جبهه پایداری گفت: ولایتمداری ایرانیان متاعی است که دزدان قهار به آن طمع دارند و می‌خواهند این نعمت را از این کشور بگیرند.

ولایتمداری ایرانیان ارزشی است که دزدان قهار به آن طمع دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جمعه شب همزمان با شروع امامت حضرت ولیعصر (عج) ششمین مراسم تجلیل از سیره‌سرایان اهل بیت(ع) استان به همت مؤسسه خیریه آیت‌الله شهید مدنی و انجمن یادآوران عاشورا در همدان برگزار شد.

در این مراسم دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه عنایت و لطف اهل‌بیت(ع) شامل ایران اسلامی شده، اظهار داشت: هیئت‌ها و تکایای مذهبی یکی از بازرترین نمونه‌های مشارکت مردم در جهان هستند و این تنها به برکت وجودی اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی است و وجود چنین اجتماعاتی در جهان مانند ندارد و باید قدرشناس این لطف باشیم.

وی با بیان اینکه جرقه مبارزات مردم علیه حکومت پهلوی از محرم سال 42 آغاز شد اذعان داشت: انقلاب اسلامی مدیون فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی است، زیرا محرم و صفر موجب حفظ اسلام و تشیع شده است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اضافه کرد: فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «هر چه داریم از محرم و صفر است»، یک واقعیت انکار ناپذیر است، پس باید برای رونق جلسات اهل‌بیت(ع) بیشتر تلاش کرد.

وی ابراز داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پایین کشیدن مجسمه خاندان پهلوی در بیشتر شهرهای ایران در روز تاسوعا و عاشورا رخ داد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به ولایتمداری مردم ایران گفت: ولایتمداری ایرانیان متاعی است که دزدان قهار بسیاری به آن طمع دارند و می‌خواهند این نعمت را از این کشور بگیرند.

وی ابراز داشت: باید با برپایی جلسات مذهبی شناخت و معرفت به اهل‌بیت (ع) را بیشتر گسترش دهیم.

دبیرکل جبهه پایداری اطاعت از ولایت را یک اصل جدایی‌ناپذیر در میان مردم دانست و افزود: ولایتمداری موجب حفظ جامعه از انحرافات خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه هیئت‌های حسینی باید گسترش بیشتری داشته باشند، ابراز داشت: تجلیل از خادمان این حوزه معنوی حرکتی ارزشمند و تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول