اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

50 هزار معلول استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی نیستند

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: 50 هزار معلول استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی نیستند.

50 هزار معلول استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی نیستند

حیدر عزیزنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: معلولان در جامعه باید همانند سایر افراد عادی از امکانات و تسهیلات برخوردار باشند و در فعالیت‌های اجتماعی حضور پیدا کنند.

وی ابراز داشت: معلولان دارای استعدادهای بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف هستند و در صورت توجه به این قشر و رفع نیازهای آنان می‌توانند در سطوح مختلف موثر واقع شوند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطر نشان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان بهزیستی و معلولان باید مورد توجه و تاکید مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باشد و نباید در این راستا کم‌کاری شود.

عزیزنژاد تصریح کرد: در قانون استخدام معلولان، سه درصد از معلولان در استخدام‌های رسمی در نظر گرفته شده جذب می‌شوند که از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این راستا اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون 53 نفر از معلولان در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شده‌اند که لازم است در زمینه اجرای قانون سه درصدی جذب معلولان در دستگاه‌های اجرایی، ادارات بیشتر همکاری کنند.

عزیزنژاد با بیان اینکه 50 هزار معلول استان بوشهر تحت پوشش بهزیستی نیستند گفت: بر اساس آمار موجود 66 هزار نفر معلول شامل سالمندان، معلولین ذهنی، روانی، ناشنوا، نابینا و معلولین جسمی حرکتی در استان بوشهر شناسایی شده که تنها 16 هزار نفر آنان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و بیش از 50 هزار معلول از خدمات بهزیستی برخوردار نیستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر یادآور شد: کیفیت خدمات بهزیستی به جامعه هدف نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته که باید این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول