اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت ستاد دهه فجر بهزیستی استان زنجان خبر داد

افتتاح حدود 200 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در زنجان

دبیر ستاد گرامیداشت ستاد دهه فجر بهزیستی استان زنجان از افتتاح حدود 200 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در زنجان خبر داد.

افتتاح حدود 200 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در زنجان

رباب موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با دهه فجر توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی زنجان همزمان با دهه فجر افتتاح واحدهای مسکونی است، اذعان داشت: امسال 196 واحد مسکونی مددجویی در شهرهای زنجان و ابهر افتتاح می‌شود.

این مسئول زمان افتتاح این واحدها را همزمان با ورود امام خمینی (ره) به ایران اعلام کرد و گفت: واحدهای مسکونی مذکور با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 720 میلیون ریال ساخته شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت ستاد دهه فجر بهزیستی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در همه مهدهای استان آغاز شده است، اذعان داشت: در این مدت مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی به کودکان از طریق قصه‌گویی آموزش داده می‌شود.

موحد با اشاره به آغاز به کار جشنواره فرهنگی، قرآنی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: نمایشگاه نقاشی نماز و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع ورود امام خمینی (ره) به خاک میهن اسلامی از برنامه‌های جانبی این جشنواره است که با هدف فرهنگ‌سازی این مسئول همچنین از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی آموزشی سالمندان در منطقه کوشکن زنجان خبر داد و ابراز داشت: این مجتمع برای رفاه حال سالمندان و ایجاد شرایط زندگی بهتر برای سالمندان احداث می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت ستاد دهه فجر بهزیستی استان زنجان ایجاد فرهنگ سازی و زنده نگه داشتن ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی را در بین دانشجویان حائز اهمیت عنوان کرد و بیان داشت: در همین راستا گفتمان آزاد دانشجویی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز علمی کاربردی این اداره و با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افتتاح مرکز مشاوره غیردولتی، مرکز سلامت روان محلی پدیده و مرکز بازتوانی سرپایی معتادین باران بهاری را از دیگر افتتاح‌های این دهه مبارک در شهرستان خرمدره برشمرد و تصریح کرد: همزمان در شهرستان طارم نیز مؤسسه آوای مهر و کارگاه خیاطی معلولین آغاز به کار خواهند کرد.

موحد با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق آسیب خیز استان زنجان گفت: پایگاه خدمات اجتماعی شهر زنجان در راستای کاهش تصدی‌گری و تمرکززدایی بخش‌های دولتی تاسیس شده است که با همکاری اجتماعات محلی سعی می‌کند کیفیت زندگی مردم را بهبود بخشیده و رفاه اجتماعی را افزایش دهد.

وی ادامه داد: کارگاه خیاطی معلولان جسمی حرکتی و نخستین مرکز مشاوره تخصصی نیز در خدابنده افتتاح شده و نخستین مرکز اقامتی میان مدت معتادین ایجرود نیز شروع به کار خواهد کرد.

این مقام مسئول اعزام 200 مددجوی بهزیستی را به مشهد مقدس، رونمایی از سایت اطلاع‌رسانی بهزیستی، شرکت بانوان شاغل در بهزیستی در تجمع بزرگ زنان، آغاز مسابقات جام فجر معلولان، گلباران مزار شهدا، دیدار از خانواده معلولان و شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر برنامه های این اداره عنوان کرد.

انتهای پیام/73005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول