اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

افتتاح موزه بهزیستی در استان زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: موزه بهزیستی در استان زنجان بزودی افتتاح خواهد شد.

افتتاح موزه بهزیستی در استان زنجان

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه آثار خوشنویسی حجت‌الله نعمتی در بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر اداره بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره بهزیستی از پنجم بهمن برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

این مسئول در مورد توانمندی معلولان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: همواره معلولان آثار هنری بی‌نظیری را ارائه داده و توانمندی‌هایشان در این امر غیرقابل انکار است.

وی از حمایت اداره بهزیستی نسبت به دست آوردهای معلولان خبر داد و تاکید کرد: این اداره حمایت از دستاوردهای معلولان و خرید آثار هنری و همچنین توجه به آموزش و توانمندسازی این افراد را در دستور کار خود دارد.

مکاریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان را آغازی برای فعالیت‌های این چنینی از سوی سایر سازمان‌ها و نهادها برشمرد و یادآور شد: باید با برگزاری این نمایشگاه‌ها نگاه جامعه را نسبت به توانمندی معلولان تغییر داد.

مدیر اداره بهزیستی استان زنجان از تهیه آلبوم آثار هنری مددجویان بهزیستی خبر داد و اذعان داشت: از تمامی دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم در فراهم نمودن شرایط بهتر برای معلولان و حمایت از توانمندسازی و خودکفایی این افراد پیشقدم شوند.

این مسئول به ایجاد خانه فرهنگ و هنر بهزیستی اشاره و بیان داشت: با دستور رئیس سازمان بهزیستی بزودی موزه بهزیستی در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: به زودی آثار معلولان زنجانی در موزه بهزیستی به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/73002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول