اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبر داد

پایان دوره آموزش نمایش عروسکی خلاق در خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، پایان دوره آموزش نمایش عروسکی خلاق در این استان را خبر داد.

پایان دوره آموزش نمایش عروسکی خلاق در خوزستان

عبدالنبی شاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: دوره آموزش نمایش عروسکی خلاق در این استان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزش نمایش عروسکی خلاق که از ابتدای بهمن ماه در سالن اجتماعات کانون شماره یک اهواز آغاز به‌کار کرده بود پس از سه روز برگزاری به کار خود پایان داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: در این دوره آموزشی، 18 مربی فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان تحت نظر بهناز مهدی‌خواه حضور داشتند و طی این دوره با ساخت عروسک‌های خلاق آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: مربیان کانون در این کارگاه آموزشی، شیوه‌های ساخت عروسک‌های انگشتی خلاق، عروسک گردانی و کارگردانی آن‌ها را فرا گرفتند.

شاکریان ادامه داد: حجم‌سازی، ساخت عروسک‌های کاغذی، مفصل‌بندی، تمرین بدن و بیان، ساخت عروسک‌های قاشقی و همچنین عروسک‌های انتزاعی (عروسک‌های چندتکه که روی صحنه به هم متصل می‌شوند) از جمله سر فصل‌های این کارگاه، آموزشی به شمار می‌رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 52 مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول