اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 25 مربی کانون پرورش فکری خوزستان در حال انجام است

برگزاری کارگاه آموزش تئاتر کاغذی در اهواز

کارگاه آموزش تئاتر کاغذی با حضور 25 مربی فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز در حال برگزاری است.

برگزاری کارگاه آموزش تئاتر کاغذی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسئول برگزاری کارگاه آموزش تئاتر کاغذی در اهواز صبح امروز در جلسه کانون‌های پرورش فکری استان خوزستان اظهار کرد: کارگاه آموزش تئاتر کاغذی کانون استان خوزستان با حضور سهراب خواجه‌نژاد مدرس تئاتر عروسکی در حالی روز گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز آغاز به کارکرد که در آن، مربیان با مفاهیم اولیه‌ تئاتر کاغذی و چگونگی ساخت صحنه و چیدمان تماشاچی و همچنین قابلیت‌های کاغذ آشنا شدند.

ماهدخت فارسانی با بیان اینکه این برنامه در حال حاضر در حال برگزاری است افزود: صبح امروز 17 دی ماه 92 شرکت‌کنندگان در این کارگاه با تیپ شناسی و چگونگی به وجود آوردن شخصیت‌ها به شیوه‌ تئوری و عملی آشنا شدند و در برنامه عصر این کارگاه نیز مربیان با توجه به مباحث گذرانده شده اقدام به اجرای آزمایشی نمایش‌های ساخته شده توسط خود می‌پردازند.

این مسئول هنری یادآور شد: در سومین روز از برگزاری این کارگاه مربیان کانون پس از اجرای نهایی نمایش‌های خود در جلسه نقد و بررسی این آثار حضور خواهند یافت و با نقاط قوت و ضعف آثارشان آشنا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این کارگاه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از 16 تا 18 دی ماه در سالن اجتماعات کانون شماره یک اهواز با حضور مربیان کانون شهرهای اهواز، اندیمشک، مسجدسلیمان، گتوند، شوشتر، آبادان، شادگان، بندرامام، ماهشهر، امیدیه و خرمشهر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول