اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان خبر داد

حضور تیم‌های کاراته‌ زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان با اشاره به تشکیل تیم‌های بانوان و آقایان کاراته زنجان گفت: این تیم‌ها در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

حضور تیم‌های کاراته‌ زنجان در مسابقات انتخابی تیم ملی

شهاب سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم کاراته‌ استان زنجان در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: تیم‌های کاراته‌ استان در چهار رده سنی تشکیل شده است.

وی به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در شهر ساری اشاره و اضافه کرد: این مسابقات که به عنوان قهرمانی کشور برنامه‌ریزی شده است، در اسفند ماه برگزار می‌ِشود.

رئیس هیئت کاراته‌ استان زنجان تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته‌ بانوان طی روزهای اول و دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به تشکیل تیم‌های کاراته‌ مردان استان زنجان در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ادامه داد: این تیم‌ها طی روزهای 14 و 15 اسفند ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

سلطانی محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته‌ مردان را شیراز اعلام کرد.

وی با اشاره به سهمیه‌بندی انجام شده برای حضور کاراته‌کاران در مسابقات انتخابی تیم ملی افزود: زنجان جزو شش استانی است که در بخش کمیته برای هر وزن سه سهمیه دارد.

رئیس هیئت کاراته‌ی استان زنجان تاکید کرد: تیم کاراته‌ استان زنجان در بخش کمیته اجازه شرکت سه ورزشکار را در هر وزن‌ دارد.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد تعداد وزن‌های تیم‌های کاراته‌ی رده‌های سنی مختلف گفت: دو تیم نوجوانان و جوانان با پنج وزن، تیم امید با چهار وزن و تیم بزرگسالان با شش وزن در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

سلطانی ادامه داد: تیم‌های کاتا استان زنجان با یک ورزشکار برای هر وزن در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند.

 وی به میزبانی زنجان در مسابقات لیگ برتر کاراته اشاره کرد و ابراز داشت: هفته چهارم این لیگ در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته‌ی استان زنجان با اشاره به حضور تیم کاراته‌ شرکت گاز زنجان در مسابقات لیگ برتر افزود: این تیم میزبان هفته چهارم است که هیئت کاراته و اداره کل ورزش و جوانان مسئولان این تیم را در میزبانی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر کمک می‌کنند.

این مسئول به حضور 9 تیم در مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تهران میزبان سه هفته برگزار شده لیگ برتر کاراته بوده است.

انتهای پیام/73004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول