اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران:

مازندران میزبان مسابقات کاراته بانوان کشور شد

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور به میزبانی مازندران در یکی از شهرهای ساری و نور برگزار می‌شود.

مازندران میزبان مسابقات کاراته بانوان کشور شد

حسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور را به فدراسیون پیشنهاد دادیم که در نهایت با میزبانی مازندران در بخش بانوان موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد، اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور در مازندران و مردان کشور در شیراز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: مسابقات بانوان قهرمانی کشور روزهای اول تا سوم بهمن به میزبان شهرستان ساری و یا نور برگزار می‌شود.

ابراهیمی در ادامه یادآور شد: در این مسابقات بهترین‌های کشور و نفرات تیم ملی که در مسابقات آسیایی 2013 امارات حضور داشتند در مازندران حضور می‌یابند.

رئیس هیئت کاراته مازندران افزود: نفرات برتر این مسابقات به طور حتم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به حضور کاراته کاهای خوب و مدال‌آور مازندرانی در ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی 2014 قهرمانی جهان در آلمان و بازی‌های آسیایی  2014 اینچوان در کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول