اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کاراته سپاهان:

مسابقات سوپر لیگ کاراته رشد فنی بازیکنان را بالا برده است

مربی تیم کاراته سپاهان گفت: بازیکنان بومی سپاهان نیاز داشتند که با برترین‌های کاراته ایران رقابت کنند و از این رو تصمیم به شرکت تیم در سوپر لیگ گرفته شد.

مسابقات سوپر لیگ کاراته رشد فنی بازیکنان را بالا برده است

حمید صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نظر مدیر فنی تیم کاراته سپاهان بر رشد فنی بازیکنان بومی بود زیرا بازیکنان ما فرصت رقابت با قهرمانان جهان و آسیا را به دست می‌آوردند.

وی ادامه داد: رشد فنی بازیکنان تیم کاراته سپاهان در نهایت به سود کاراته اصفهان می‌شود و می‌توانیم امیدوار باشیم، دوباره در تیم ملی نماینده داشته باشیم.

مربی تیم کاراته سپاهان به دو هفته سپری شده مسابقات سوپر لیگ کاراته اشاره کرد و گفت: در دو هفته گذشته کارته‌کاهای سپاهان نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و تنها باخت تیم نیز برابر تیمی رقم خورد که بهترین بازیکنان ایران را در خدمت داشت.

وی با ابراز رضایت از وضعیت کاراته‌کاهای سپاهانی تصریح کرد: در حال حاضر تیم سپاهان در رده دوم جای دارد و در هفته نخست نیز دو بازیکن سپاهان در جمع بازیکنان برتر جای داشتند.

صالحی ادامه داد: حضور تیم بومی سپاهان در لیگ برتر موجب شده تا بازیکنان به این باور برسند که هر نتیجه‌ای به دست بیاید به نام خودشان ثبت می‌شود و از این رو انگیزه زیادی برای نتیجه‌گیری خواهد داشت.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول