اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان است

فرماندار رشت گفت: اعزام کاروان راهیان نور موثرترین و تاثیرگذارترین فعالیت در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر، دهه نور و هدایت است.

وی به تحولات بسیار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در راستای احکام الهی تحقق پیدا کرده است.

عظمتی با بیان اینکه پیاده شدن احکام اسلامی در جامعه موجب آشنایی انسان‌ها با آموزه‌های دینی می‌شود، تصریح کرد: پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر اصلی حفظ می‌کند.

فرماندار رشت در ادامه به اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با اخلاص در مناطق عملیاتی حاضر شدند و برای دفاع از اسلام جانفشانی کردند.

این مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در شلمچه، خاطرنشان کرد: حرکت‌های خودجوش مردمی به مناطق عملیاتی چشمگیر بوده است.

عظمتی راهیان نور را موثرترین و تاثیرگذارترین فعالیت فرهنگی در کشور عنوان کرد و یادآور شد: مردم به‌ویژه نسل جوان با حضور در مناطق عملیاتی با سیره شهدا آشنا می‌شوند.

فرماندار رشت راهیان نور را در امنیت ملی کشور تاثیرگذار دانست و بیان داشت: حضور جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از مولفه‌های مهم در امنیت ملی است.

وی بر حضور شاداب و عاشقانه جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: حضور جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس امنیت پایدار و ثبات را در منطقه به وجود می‌آورد.

عظمتی راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل جوان خواند و اضافه کرد: راهیان نور در استمرار نظام مقدس اسلامی و راه شهدا بسیار موثر است.

فرماندار رشت با بیان اینکه جامعه علاقه‌مند به انتقال فرهنگ ایثار، رشادت و شهادت به نسل جوان است، تصریح کرد: موفقیت، امنیت و آرامش در کشور مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

این مسئول، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تضمین‌کننده تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی امنیت را عامل پیشرفت کشورها دانست و تصریح کرد: حرکت نیروهای جوان به طرف مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

عظمتی خواستار پشتیبانی دستگاه‌های مختلف در اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد و اذعان داشت: اعزام راهیان نور نیاز به پشتیبانی و حمایت سازمان‌ها و نهادهای مختلف دارد.

انتهای پیام/84001/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول