اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمانشاه خبر داد

پایان بهمن آخرین مهلت ‌ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در کرمانشاه

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: آخرین مهلت ‌ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در کرمانشاه پایان بهمن ماه است.

پایان بهمن آخرین مهلت ‌ارسال آثار به مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس سروری ظهر امروز در کنفرانس خبری برنامه‌های نخستین جشنواره داستان کوتاه و مسابقه طراحی پوستر راهیان نور در کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره در خط مقدم طمع دشمنان نظام بوده است.

سروری با اشاره به شرایط خاص استان کرمانشاه از لحاظ وجود قومیت‌های مختلف و شرایط سوق‌الجیشی ویژه، تأکید کرد: دشمنان همواره درصدد نفوذ به صفوف وحدت‌آفرین مردم این شهر مقاوم بوده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: سلحشوری، مقاومت و دفاع از تمامیت کشور و استان توسط مردم کرمانشاه بارها بر همگان ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث راهیان نور در استان کرمانشاه مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان گذشته قرار گرفته و بیشتر توجهات به مناطق جنوبی بوده، تصریح کرد: راهیان نور باید از تک تک آثار باقی‌مانده از هجمه‌ها و موشک‌باران شهر کرمانشاه بازدید کنند.

این مسئول ابراز داشت: تمام حوزه‌های مختلف در راستای اهداف کنگره عظیم امیران، سرداران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه و نیز در راستای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و جهاد در حال پیشروی هستند.

به گفته سروری، هر گوشه زیارتگاه‌های استان، هر سنگر و هر روز از روزهای دفاع مقدس دانشکده‌ بزرگی است که در آن‌جا درس‌های فراوانی می‌توان گرفت.

وی با اشاره به وجود پربرکت شهدای فراوانی که در خاک پاک استان کرمانشاه آرمیده‌اند، افزود: حماسه و معنویت موجود در جبهه‌ها، آواهای شبانه و نماز شب‌هایی که با خلوص نیت خوانده می‌شد، مثال‌زدنی است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه ابراز داشت: فداکاری و ایثار شهدا رسالتی عظیم بر دوش مسئولان و اصحاب رسانه نهاده تا این حماسه‌ها و رشادت‌ها را در دل جامعه نهادینه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به بحث راهیان نور در استان کرمانشاه شود، بیان داشت: موضوع ترویج حضور خانواده‌ها از سراسر ایران اسلامی به‌شکل گروهی در زیارتگاه‌های غربی، فرهنگ‌سازی ویژه‌ای می‌طلبد.

وی تاکید کرد: در فراخوان طراحی پوستر راهیان نور نگاه ویژه‌ای به هنرمندان گرافیست شده که در استان کرمانشاه در این زمینه هنرمندان برجسته و معروفی وجود دارد.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه موضوع طراحی پوسترها را راهیان نور عنوان کرد و ابراز داشت: آثار تکراری و برگرفته از دیگر طرح‌ها پذیرفته نمی‌شود و باید در ابعاد 40×30 سانتی‌متر با پسوند tiff و با کیفیت 300dpi بوده و مشخصات کامل طراح، تحصیلات و شماره تماس نیز قید شود. 

سروری اذعان داشت: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری بوده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه به‌ نشانی کرمانشاه، پارک شیرین، خیابان مؤید اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و کد پستی 67186-98953 و یا به آدرس الکترونیکی k.rahianenoor@chmail.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول