اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

سفر راهیان نور یک سفر بصیرتی است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سفر راهیان نور یک سفر بصیرتی است.

سفر راهیان نور یک سفر بصیرتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد راهیان نور سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: سفر راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، یک سفر بصیرتی است که باید منجر به تقویت ارزش‌های اسلامی در نسل جوان شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف طرح راهیان نور توانمند سازی قشرهای مختلف مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور نقش به سزایی در آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد که باید زمینه اعزام همه افراد به این سفر معنوی فراهم شود.

گلشن‌زاده با تأکید بر اینکه مسئولان باید بکوشند ارزش‌های دفاع مقدس و جان نثاری‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی را حفظ و به نسل‌های جدید انتقال دهند، خاطر نشان ساخت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز به منظور ارتقاء بصیرت و آگاهی برای مقابله با فتنه‌های دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: اردوهای راهیان نور نقش موثری در برابر هجمه دشمن و استکبار جهانی داشته است که کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور نباید به خاطر کمیت تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان اضافه کرد: دشمنان به دلیل اینکه نتوانستند در صحنه‌های نظامی و اقتصادی به موفقیتی دست یابند، تلاش دارند با برنامه‌های ضد فرهنگی  ارزش‌های نظام و اسلام را نابود کنند، که برگزاری طرح راهیان نور و حضور جوانان در مناطق جنگی یکی از برنامه‌های خوب برای حفظ ارزش‌ها و شکست توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/87005/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول