اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

راهیان نور یک مؤلفه فرهنگی ماندگار در کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امروز اردوهای راهیان نور به عنوان یک مؤلفه فرهنگی ماندگار، در کشور در حال انجام است.

راهیان نور یک مؤلفه فرهنگی ماندگار در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد راهیان نور استان گلستان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در راستای تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فلسفه اعزام این کاروان‎ها آشنایی دانش‎آموزان، دانشجویان و در کل نسل جوان ما با دلاوری‎های رزمندگان اسلام در جبهه‎های حق علیه باطل است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سالروز عملیات کربلای پنج، شب‎های این عملیات را به شب‎های قدر این انقلاب تشبیه کردند و فرمودند دفاع مقدس هیچ‌گاه از ذهن ملت حذف نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب چنین تعبیری از عملیات رزمندگان اسلام دارند، وظیفه همه ماست تا راهیان نور را به عنوان یکی از مؤلفه‎های اثرگذار فرهنگی کشور ارج نهیم.

وی به‌کارگیری عامل معنویت را یکی از مؤلفه‎های مهم در سال‎های دفاع مقدس دانست و افزود: معنویت، توکل به خداوند و روحیه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام سبب شد که دشمن نتواند با پیچیده‎ترین تاکتیک‎های جنگ‎افزاری دنیا و با پشتیبانی قدرت‎های بین‎المللی، جمهوری اسلامی ایران را زمینگیر کند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 35 سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان دشمنی‎ها باقی است و در تمامی حوزه‎های سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... هدف دشمنان قدّار قرار داریم و اگر از جنگ نرم و به خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان غافل شویم، قطعا قافیه را به آنها خواهیم باخت.

به گفته وی اردوهای راهیان نور وسیله‎ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور که یادآور دفاع مقدس است، به جامعه و نسل امروز ما است و هر کدام از فرزندان ما که به این مناطق مشرف می‎شوند در بازگشت از این سفر، نور معنویت را در وهله اول به خانواده و بعد به جامعه تسرّی می‎دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان اظهار داشت: با وجود محدودیتی که در بحث بودجه وجود دارد اما ستاد راهیان نور استان و کمیته‎های ذیل آن از آمادگی لازم برای اعزام مردم ولایتمدار استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور برخوردار است.

انتهای پیام/2307/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول