اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار کرمانشاه خبر داد

برگزاری مسابقه داستان کوتاه و طراحی پوستر راهیان نور

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه داستان کوتاه و طراحی پوستر راهیان نور خبر داد.

برگزاری مسابقه داستان کوتاه و طراحی پوستر راهیان نور

مرادعلی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقه داستان کوتاه و طراحی پوستر راهیان نور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مسابقه داستان کوتاه راهیان نور با همکاری سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ‌نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: مسابقه طراحی پوستر راهیان نور با همکاری حوزه هنری استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از فردا آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را آماده و ارسال کنند، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال‌جاری ادامه دارد.

به گفته مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، جشنواره مذکور تا پایان سال برگزار می‌شود.

این مسئول شرکت در این جشنواره را برای تمام سنین آزاد اعلام کرد و متذکر شد: در هر بخش به آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

محمدی هدف از انجام این اقدام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با مفاهیم و گنجینه ارزشمند دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول