اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

طرح ترافیک شیراز با خواسته‌های پلیس اجرایی می‌شود

فرمانده انتظامی فارس گفت: طرح ترافیک شیراز باید صد درصد مکانیزه انجام شود و بدون در نظر گرفتن خواسته‌های پلیس اجرایی نمی‌شود.

طرح ترافیک شیراز با خواسته‌های پلیس اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار سیروس سجادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از یک کار اطلاعاتی و شناسایی منزل قاچاقچیان توسط نیروهای انتظامی این استان، دو کیلو و 300 گرم شیشه به ارزش ریالی 45 میلیون تومان کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: میانگین سنی افراد دستگیر شده بین 22 تا 31 سال است که دو نفر آنان دارای سابقه و مابقی سابقه‌ای نداشته‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در دو هفته اخیر از شش باند، یک تن مواد مخدر کشف و  37 قاچاقچی دستگیر و 19 خودرو نیز ضبط شد.

سردار سجادیان بیان داشت: قاچاقچیان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس فعالیت و قصد انتقال آن را به تهران داشتند و میانگین سن افراد دستگیر شده بین 22 تا 33 سال و ارزش مواد مخدر کشف شده یک‌میلیارد و 391 میلیون تومان و ارزش ریالی خودروها نیز 4 میلیارد و 750 میلیون ریال بوده است.

وی همچنین گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری 20 هزار و 493 پرونده وارد کلانتری‌های استان فارس شده که از این تعداد 4 هزار و 641 مورد مربوط به مسائل خانوادگی، 2 هزار و 664 پرونده حقوقی، 5 هزار و 563 نزاع و درگیری و 7 هزار و 625 پرونده سایر موارد بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: از مجموع پرونده‌های وارده به کلانتری‌ها در این مدت، 9 هزار و 229 مورد منجر به سازش شده که از این تعداد 2 هزار و 542 نزاع و درگیری و 2 هزار و 984 پرونده سایر موارد بوده است.

سردار سجادیان ابراز داشت: در یک عملیات شناسایی نیز از سوی کارشناسان پلیس فتا فردی که در صفحه فیس‌بوک اقدام به جعل ویزای شین گن می‌کرد شناسایی و دستگیر می‌شود.

وی ادامه داد: از این فرد کلاهبردار 65 نفر که 8 نفر آنان از شیراز و مابقی از دیگر استان‌ها بودند شکایت کرده اند که وی از آنان 11 میلیون و 500 هزار تومان اخاذی کرده بود.

فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه تصریح کرد: از فرد دستگیر شده پاسپورت، اسناد و مدارک مربوط به سازمان‌ها و نهادها، مدرک تحصیلی، اسناد ملکی و مهر گذرنامه جعلی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح ترافیک نیروی انتظامی، شورای شهر و استانداری باید حضور جدی داشته باشند، بیان داشت: طرح ترافیک به معنای مکانیزه صددرصدی آن است که اگر به خواسته‌های پلیس توجه نشود اجرایی نمی‌شود.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول