اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

اجرای طرح محدوده ترافیک محدوده مرکزی تبریز زودتر از موعد مقرر

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح محدوده ترافیک محدوده مرکزی شهر پیگیری شده و زودتر از موعد مقرر به اجرا درآید.

اجرای طرح محدوده ترافیک محدوده مرکزی تبریز زودتر از موعد مقرر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در کارگروه کاهش آلودگی هوا که به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت حفاظت محیط زیست به اندازه‌ای مهم است که احزاب و تشکل‌های سیاسی اغلب کشورهای پیشرفته دنیا یکی از شعارهای انتخاباتی خود را ارتقای شاخص‌های محیط زیست اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اثرات نامطلوب آلودگی هوا بر سلامت انسان‌ها و مسئولیت دولت و سازمان‌های عمومی و خصوصی در رابطه با کاهش آن تشریح کرد: بسیاری از برنامه‌های طرح جامع کاهش آلودگی هوا از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل با مشارکت بخش خصوصی و ارائه تسهیلات بانکی قابل حل بوده و شهرداری می‌تواند ظرفیت اتوبوسرانی تبریز را متناسب با نیاز شهر افزایش دهد.

رئیس کارگروه کاهش آلودگی هوا، استفاده از ظرفیت شرکت پست برای ارائه خدمات اداری به مردم و کاهش مراجعات روزانه مردم برای امور اداری را ضروری دانسته و اضافه کرد: همزمان باید طرح محدوده ترافیک محدوده مرکزی شهر پیگیری شده و زودتر از موعد مقرر به اجراء درآید.

وی بر لزوم همراهی تیم دانشگاهی با کارگروه کاهش آلودگی هوا تاکید کرده و گفت :دبیرخانه کارگروه باید ضمن به روز کردن آمار و اطلاعات، برنامه کاری کمی و قابل سنجش برای اعضاءی کارگروه تعریف کرده و روند پیشرفت برنامه‌ها را با جدیت تعقیب کند.

انتهای پیام/60001/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول