اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه فجر در 12 مسجد کوهبنان

امام جمعه کوهبنان گفت: جشن‌های دهه فجر در 12 مسجد محوری شهر کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های دهه فجر در 12 مسجد کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت الاسلام و‌المسلمین عباس صالح‌نیا صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان اظهار داشت: قدرت و عظمت ایران اسلامی روز‌به‌روز در حال فزونی است و این امر به علت پشتیبانی مردم و حضور پرشور آنها در تمام عرصه‌هاست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی از آن مردم و برای مردم بود و حال محافظان این انقلاب هم مردم هستند که همیشه در تمام مناسبت‌ها به ویژه ایام‌الله دهه فجر با تمام وجود آرمان‌های انقلاب را فریاد می‌زنند و این ایام مبارک را جشن می‌گیرند.

امام جمعه کوهبنان اذعان داشت: خروش و جوشش انقلابی ملت ایران پس از گذشت بیش از 30 سال پس از انقلاب اسلامی هنوز فروکش نکرده و فزونی آن لرزه را به تن دشمنان ولایت انداخته و بیداری اسلامی ملت همیشه جاوید ایران اسلامی را بر جهانیان نوید می‌دهد.

صالح‌نیا تاکید کرد: جشن‌های انقلاب اسلامی هر ساله از طریق رسانه‌ها و خبرنگاران درون‌مرزی و برون‌مرزی به دید جهانیان می‌رسد و صلابت و عظمت انقلاب اسلامی تحت ولایت رهبری فرزانه و متفکر را به رخ فکرهای پلید دشمنانی می‌کشد که به غیر از عدم پیشرفت و عدم استقلال چیزی را برای ایران خواستار نبوده‌‌اند.

وی از تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: 12 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهبنان در ایام دهه فجر فعالیت داشته و هر شب از این ایام مبارک یکی از این مساجد میزبان حضور مردم و جشن‌های مردمی هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جشن‌های دهه فجر باید وجهه فرهنگی و اصولی داشته باشد و در برگزاری این جشن‌ها معنویات و رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری را مورد نظر قرار داد.

به گزارش فارس، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، همایش دوچرخه‌سواری، محفل انس با قرآن، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب و صنایع دستی از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول