اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه بانوان

140 برنامه به مناسبت دهه فجر در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از برگزاری بیش از 140 عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در حوزه بانوان در شهرهای این استان خبر داد.

140 برنامه به مناسبت دهه فجر در استان مرکزی برگزار می‌شود

زهرا فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در حوزه بانوان توسط کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر استان، دستگاه‌های اجرایی و امور بانوان فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه دستگاه‌های اجرایی بیش از 100 عنوان برنامه شامل برگزاری همایش‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه در حوزه کمیته استانی هفت عنوان برنامه و در حوزه امور بانوان فرمانداری‌ها بیش از 36 عنوان برنامه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: برگزاری همایش منزلت زن و انقلاب اسلامی با همکاری دستگاه‌ها و حضور مسئولان و بانوان، تجلیل از 22 زن نمونه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، چاپ و انتشار نخستین نشریه تخصصی حوزه زنان، دیدار با سه نفر از زنان ایثارگر، معرفی زنان متولد بهمن 57 شاغل در دستگاه‌های اجرایی، برگزاری جشنواره طبخ غذا، بازدید از مراکز فعالیت بانوان، کتابت سوره فجر توسط یلدا محمدی کوچک‌ترین کاتب قرآن در خمین و... از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در بخش بانوان به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/87009/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول