اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر خبر داد

برگزاری 19 برنامه ورزشی طی دهه فجر در کاشمر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از اجرای 19 برنامه ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 19 برنامه ورزشی طی دهه فجر در کاشمر

احمدرضا روشندل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: این برنامه‌ها و مسابقات مختلف ورزشی توسط هیئت‌های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را دو برنامه مهم ورزشکاران در این ایام اعلام کرد و یادآور شد: در این ایام نیز شاهد صعود کوهنوردان منتخب به قله دماوند تهران، برگزاری جشنواره استانی کمیته امداد ویژه بانوان در رشته‌های والیبال و بدمینتون، اجرای مسابقات بیلیارد، برپایی مسابقات والیبال، پینت‌بال، فوتسال، کاراته، کونگ‌فو و اسکیت نیز خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر با اشاره به افتتاح باشگاه ایروبیک در شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ کاشمر خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و کوهنوردی خانوادگی و اجرای حرکات باستانی از جمله برنامه‌های عمومی با حضور اقشار مختلف مردم در کاشمر است.

روشندل گفت: دوره‌های آموزش علمی تخصصی امداد و نجات ویژه کارکنان، مربیان، داوران و رؤسای هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول