اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه:

35 برنامه هنری به مناسبت دهه فجر در شاهین شهر برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: 35 ویژه‌ برنامه هنری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

35 برنامه هنری به مناسبت دهه فجر در شاهین شهر برگزار می‌شود

حسینعلی آقائیان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه 35 ویژه‌برنامه در قالب شعر، نمایشگاه‌های هنری، نمایش فیلم و نشست‌های تخصصی با موضوع انقلاب برای سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه 35 شب اجرای تئاتر به اضافه پنج شب جنگ شادی را در شاهین‌شهر به نمایش خواهیم گذاشت، افزود: نمایش دزد و مرغ فلفلی، سیوا، سه ناقلا، سن فونی تیو و کی به کی از جمله این نمایش‌ها خواهند بود.

رئیس اداره ارشاد شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: چهار شب اجرای موسیقی سنتی و برپایی دو نمایشگاه هنرهای تجسمی که از یک بهمن تا 10 اسفند ماه به مدت 35 روز در نگارخانه ترنج خواهد بود نیز از برنامه‌هایی است که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: شب شعر و خاطره انقلاب 19 بهمن‌ماه در تالار شیخ بهایی برگزار می‌شود که در آن هنرمندان و شاعران مطرح استانی و کشوری گرد هم می‌آیند.

آقائیان‌زاده تصریح کرد: برگزاری نشست هنرهای سینمایی در قالب پنج‌شنبه با سینما با موضوع سمبل و بررسی آثار سینمایی مرتبط با انقلاب اسلامی نیز در ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63023/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول