اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

افتتاح طرح گازرسانی به 6 منطقه باشت در دهه فجر

فرماندار باشت از افتتاح طرح گازرسانی به شش منطقه این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح طرح گازرسانی به 6 منطقه باشت در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید موسی حسینی عصر امروز به همراه بخشدار بخش بوستان، رئیس اداره گاز شهرستان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان باشت از طرح گازرسانی به شش منطقه بخش بوستان بازدید کردند و از نزدیک مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار باشت در حاشیه بازدید از منطقه مله‌برفی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشروی این طرح در روستاهای بخش بوستان اظهار کرد: در صورتی که مشکل به خصوصی در پروژه وقفه ایجاد نکند و با ادامه این روند پیشروی، کار پروژه گازرسانی به شش منطقه چم بلبل، لیراب، چاه تلخ، بهره عنا، دره باشت، چالموره در ایام‌الله فجر افتتاح خواهد شد و بیش از 500 خانوار این شش منطقه از نعمت گاز بهره برخوردار خواهند شد.

فرماندار باشت در اولین فعالیت کاری خود اذعان داشت: برخورداری روستاییان از نعمت گاز یکی از مواردی است که همه مسئولان دست به دست هم داده و با رایزنی‌های لازم تمام تلاش خود را به کار بسته و برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این طرح از هیچ گونه کوشش و اقدامی دریغ نخواهند کرد.

وی تعامل و همکاری اداره گاز، بخشدار، دهیاران و سایر افراد را در اجرای این طرح قابل تحسین و مطلوب دانست و عنوان کرد: در هر پروژه‌ای هر چند کوچک اصل و رمز موفقیت و تسریع در عمل هماهنگی و اتحاد میان مسئولان و مردم است که اگر هر یک از این افراد نسبت به آن بی‌توجهی نشان دهند در واقع در روند اجرایی آن وقفه ایجاد کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: هم اکنون 98 درصد از خانواده‌های شهرستان باشت از نعمت گاز برخوردار بوده و امیدواریم با افتتاح گازرسانی به این شش منطقه تعداد خانواده‌هایی که از این نعمت محروم هستند به صورت چشم‌گیری کاهش یابد.

این مسئول پس از بررسی مشکلات موجود و احتمالی خاطرنشان کرد: همدلی مردم و مسئولان امری مهم در رفع مشکلات است چرا که برخی از مشکلات موجود مربوط به ساکنان و اهالی مناطق می‌باشد.

فرماندار باشت پیشرفت فیزیکی این طرح را 95 درصد برشمرد و اعلام کرد: تاکنون بیش از 600 میلیون تومان هزینه صرف شبکه‌های گاز‌رسانی و تجهیزات آن شده است.

وی از ساکنان و اهالی مناطقی که در این طرح قرار دارند خواست جهت هموار‌سازی مشکلات و انجام اقدامات نهایی بهره‌برداری از این پروژه موانع موجود مانند خریداری زمین‌ها و برداشتن ساختمان‌هایی که در مسیر این پروژه قرار دارد بر اساس قواعد و در حد امکان با مسئولان همکاری کنند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول