اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر مطرح شد

عذرخواهی عضو شورای اسلامی شهر از مردم گرگان

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان از مردم بابت عدم برنامه‎ریزی اهداف بلندمدت این شهرستان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی عضو شورای اسلامی شهر از مردم گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، زهرا نورا امشب در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار داشت: از مردم گرگان بابت پنج ماه فعالیت کمیسیون‎ها در دوره چهارم که در آن هدف و انگیزه اصلی و اهداف بلندمدت برای چهار سال آینده مشخص نشد عذرخواهی می‎کنم.

وی تصریح کرد: در این هفته که قرار است شهردار جدید گرگان معرفی شود امیدواریم با تلاش چندجانبه کاستی‎ها و نقایص را جبران کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: در طول این مدت 13 عضو شورا در برنامه‎ریزی بلندمدت شهری به دلیل نداشتن شهردار نگرانی داشتند که امید است این مهم به زودی مرتفع شود.

نورا با اشاره به همایش دبیرخانه کمیسیون‎های فرهنگی و اجتماعی کلان‎شهرها و مراکز استان‎های کشور که در تهران برگزار شد، ابراز داشت: در همایش مذکور به مدت دو روز درباره ارتقاء فرهنگ مباحثی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش جلساتی به عنوان مجمع شکل گرفت که متشکل از 59 نفر از بانوان مراکز استان‎ها بود که در نخستین روز جلسه اسمی از انتخابات مجمع بانوان مطرح نشد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: مجامعی که شکل می‎گیرد در راستای تبادل نظر، هم‎اندیشی و انتقال تجربیات افراد مختلف در سطح استان‎ها و شهرستان‎های مختلف کشور است.

نورا در پایان بیان داشت: هر یک از اعضای شورا صاحب فکر و ایده هستند که می‎توانند تجربیات را به یکدیگر منتقل کنند تا در مجامع بعدی موضوعات به شکل جامع‎تری دنبال شود.

انتهای پیام/83001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول