اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

حکم شهردار گرگان فردا ابلاغ می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حکم مسئولیت «حسین صادقلو» شهردار گرگان فردا از سوی وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

حکم شهردار گرگان فردا ابلاغ می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در حاشیه بازدید از آخرین روز هشتمین نمایشگاه کتاب گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص وضعیت نهایی حکم شهردار گرگان گفت: طبق آخرین خبر رسیده از وزارت کشور، وزیر کشور گفته است که حکم آقای «حسین صادقلو» به عنوان شهردار گرگان فردا به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت دولت تایید موضوع شهرداری آقای صادقلو را به صورت رسمی به وزارت کشور اعلام کرده و به صراحت گفته است که وی به عنوان شهردار گرگان مورد تائید است.

گرزین گفت: در این مرحله ابلاغ حکم مسئولیت از طرف وزیر کشور باقی می‎ماند که آخرین خبر این است که فردا حکم مسئولیت وی به شورای اسلامی شهر گرگان ابلاغ خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: آمدن آقای حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان قطعی است و پس از ابلاغ حکم مسئولیت وی از سوی وزارت کشور بدون فوت وقت جلسه معارفه را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از رسمیت یافتن چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان موضوع انتخاب شهردار گرگان در اولویت قرار گرفت و نخستین مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان انتخاب «حسین صادقلو» به عنوان شهردار گرگان بود.

اما پس از این انتخاب حواشی و کش و قوس‎های ابلاغ حکم وی از سوی وزارت کشور آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد.

طرح مباحث مختلف همانند موضوع بازنشسته بودن وی و یا پایین بودن مدرک تحصیلی مسائلی بود که دلیل تاخیر در صدور حکم مسئولیت وی عنوان می‎شد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در این مدت با پیگیری‎های بسیار زیاد در پیگیری‎های متعدد رسانه‎ها و خبرنگاران اعلام می‎کردند مشکل خاصی در خصوص صدور حکم شهردار گرگان وجود ندارد و به زودی حکم صادر خواهد شد.

این به زودی تا به امروز به بیش از 120 روز رسیده است و امروز این خبر از زبان رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به رسانه‎ها داده شد که حکم شهردار گرگان فردا صادر خواهد شد؛ اما باید دید که این فردا باز هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول