اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

عدالت نسبی در محلات گرگان رعایت نشده است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به عدالت در تقسیم عادلانه فرصت‎ها در محلات این شهرستان گفت: عدالت نسبی در 193 کوی و محله گرگان رعایت نشده است.

عدالت نسبی در محلات گرگان رعایت نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی هزارجریبی امشب در نطق پیش از دستور خود در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: عدالت در محلات گرگان باید بر اساس حرمت و غرامت مردم باشد.

وی با بیان اینکه محلات پایین شهر گرگان فاقد پارک و محله برای ورزش است، تصریح کرد: این ایراد نیست بلکه به دلیل کمبود بودجه چنین اتفاقی در سطح شهر گرگان اتفاق افتاده است.

هزارجریبی بر ضرورت اولویت‎بندی مناطق شهری در برخورداری از امکانات تاکید کرد و بیان داشت: باید در ارائه امکانات اولویت‎بندی شود تا مردم احساس نکنند تبعیض در این راستا صورت گرفته است.

تکریم ارباب رجوع مهمترین رکن اصلی مدیریت است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مردم جزو اصلی جامعه هستند، افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان مهمترین رکن اصلی مدیریت محسوب می‎شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

هزارجریبی خاطرنشان کرد: با پیشرفت تکنولوژی، علم و صنعت به جامعه انسانی اما همچنان انسان به صنعت و تکنولوژی چیره شده و آن را هدایت می‎کند.

وی ادامه داد: بعد از افزایش جمعیت نیازهایی چون تامین امنیت، آرامش جامعه، احترام به حقوق شهروندی و ایجاد نهادهایی برای ارائه خدمات به مردم احساس شد و شهرداری به عنوان یکی از نهادهای مردمی و از ارکان اساسی در بخش عمران، خدمات شهری، بهداشت، زیست شهری و ... محسوب می‎شود.

شورا و شهرداری به تنهایی نمی‎توانند شهر را آباد کنند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه مردم گرگان لایق بهترین خدمات هستند ابراز داشت: گرگان باید به عنوان یک نشان و آرمان در شمال کشور شناخته شود که چنین چیزی محقق نشده و این ایراد به مسئولان بر می گردد که همه باید برای ساختن شهر همدل شویم.

هزارجریبی بیان داشت: شورا و شهرداری به تنهایی نمی‎توانند شهر را آباد کنند و در این زمینه باید تمام ارگان‎ها و سازمان‎های مردم‎نهاد باید دست به دست یکدیگر دهند تا شاهد اتفاقات خوب در سطح گرگان باشیم.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول