اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشنبه 7 بهمن؛

عضو جدید شورای شهر گرگان تحلیف می‎شود/ پزشکپور جایگزین چراغعلی شد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از برگزاری مراسم تحلیف علیرضا پزشکپور به عنوان عضو اصلی شورای چهارم خبر داد.

عضو جدید شورای شهر گرگان تحلیف می‎شود/ پزشکپور جایگزین چراغعلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: دوشنبه هفتم بهمن‎ماه ساعت 18 عصر مراسم تحلیف عضو جدید دوره چهارم در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص حکم شهردار گرگان تصریح کرد: چهارشنبه وزیر کشور حکم شهردار گرگان را امضاء کرد و قرار است که فردا یکشنبه ششم بهمن کارهای تشریفاتی در وزارت کشور انجام شود که بعد از آن برنامه‎ریزی برای تودیع و معارفه در مرکز استان صورت خواهد گرفت.

دغدغه شورا کمک به مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه عزم شورائیان برای خدمت‎رسانی به مردم جزم شده است، افزود: دوره چهارم همت، تلاش و امید را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم بکار گرفته است.

گرزین با تاکید بر اینکه دغدغه ما کمک به مردم است، ابراز داشت: بعد از روی کار آمدن شهردار جدید گرگان باید برای وقت گذشته، وقت گذاشته شود تا عقب‎ماندگی‎ها جبران و تغییرات اساسی را در شهر شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه فرصت‎ها به تندی سپری می‎شود، یادآور شد: 14 سال از عمر شورای اسلامی شهر گرگان گذشته است که باید دید چه چیزی در شهر اتفاق افتاده و آیا به مطلوب‎ها دست پیدا کرده‎ایم.

پل هوایی میادین گرگان فقط برای تبلیغات درست شده نه رفاه مردم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه اعضای شورا برای دستیابی به وضعیت مطلوب باید مصمم باشند، اظهار داشت: باید نواقص را اصلاح، بهسازی و تغییرات را در شهر ایجاد کنیم.

گرزین نسبت به وضعیت پل‎های هوایی در سطح شهر گرگان انتقاد کرد و گفت: باید موضوع پل‎های هوایی در دستور کار قرار بگیرد، وضعیتی که در این زمینه وجود دارد نگران‎کننده است چراکه پل‎های هوایی در شأن مردم نیست و باید جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه پل‎های هوایی چهره مبلمان شهری را به هم زده است، خاطرنشان کرد: پل هوایی میدان شهرداری و میدان ولیعصر (عج) گرگان فقط برای تبلیغات درست شده است که این رویکرد به هیچ وجه مناسب نیست لذا اگر پل‎های هوایی باهدف رفاه مردم ایجاد می‎شوند باید پله برقی در آنها لحاظ شود و اگر غیر از این باشد پل هوایی ایجاد نشود بهتر است.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول