اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش چرام خبر داد

نواخته شدن زنگ انقلاب در 160 آموزشگاه چرام

معاون آموزش و پرورش چرام از نواخته شدن زنگ انقلاب در 160 آموزشگاه چرام در روز 12 بهمن خبر داد.

نواخته شدن زنگ انقلاب در 160 آموزشگاه چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

علی‌اکبر نعمتی در حاشیه این نشست با اشاره به فرمایشات امام راحل، اظهار کرد: همان‌طوری که امام خمینی (ره) فرمودند، 22 بهمن باید در طول زندگی و برای نسل‌های آینده سرمشق و الگوی همه قرار گیرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چرام، به مصوبات این جلسه اشاره کرد و عنوان داشت: تمامی مدارس تمهیدات لازم را جهت گرامی‌داشت دهه فجر و هفته استقبال از آن که از پنجم تا یازدهم بهمن‌ماه است، به عمل آورند.

وی این برنامه‌های مقدماتی را شامل آذین‌بندی مدارس، انجام تبلیغات، برنامه‌ریزی برای حضور پر شور دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، تربیتی، ورزشی و ... ذکر کرد.

دبیر کمیته فرهنگی و دانش‌آموزی چرام، اضافه کرد: در روز 12 بهمن و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، از ساعت 9:33 دقیقه و همزمان با سراسر کشور، در کلیه مدارس چرام زنگ انقلاب نواخته خواهد شد که مدرسه نمادین ما برای این برنامه دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود.

نعمتی، خاطرنشان کرد: برگزاری رژه موتوری، برنامه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی با موضوع ریشه‌ها و چشم‌اندازهای انقلاب، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و کتاب، مسابقه عکاسی، مهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدا، ایستگاه نقاشی، مسابقات ورزشی و پخت کیک انقلاب در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارکه فجر در چرام است.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های فوق جشن‌ها و برنامه‌های شاد و متنوع دیگری نیز در سطح مدارس برگزار خواهد شد که یکی از جذاب‌ترین این برنامه‌ها، برگزاری نمایشگاه غذاهای محلی در مدارس با کمک دانش‌آموزان و مادرانشان است.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول