اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان سمنان:

منابع طبیعی و آموزش و پرورش گرمسار تفاهم‏نامه همکاری امضا کردند

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: منابع طبیعی به عنوان مجری طرح مدیریت پایدار منابع آب و خاک حبله‏رود و آموزش و پرورش گرمسار تفاهم‏نامه همکاری امضا کردند.

منابع طبیعی و آموزش و پرورش گرمسار تفاهم‏نامه همکاری امضا کردند

محمدهادی نوچه امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: این تفاهم‏نامه به منظور برنامه‏ریزی یک‏پارچه و بین‏بخشی در حوزه آبخیز حبله‏رود امضا شده و به دنبال ترکیب معیارهای توسعه پایدار منابع انسانی در شهرستان گرمسار در محدوده اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‏نامه سعی می‏شود تا حفاظت از منابع طبیعی از طریق فرایندهای مشارکت‏مدارانه صورت گیرد و آحاد مردم جامعه با تلاش و فعالیت دانش‏آموزان، در راستای حفاظت از منابع خدادادی بکوشند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: تفاهم‏نامه همکاری مسئولان طرح مدیریت پایدار منابع آب و خاک حبله‏رود در همین راستا با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرمسار امضا شد تا بتوانیم همه افراد جامعه را درگیر حفاظت از منابع طبیعی کنیم.

نوچه بیان کرد: عنوان این تفاهم‏نامه، «آموزش دانش‏آموزان دوره ابتدایی در رابطه با حفاظت و پایداری منابع آب و خاک» است و همان‏طور که از عنوان این تفاهم‏نامه برمی‏آید، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به دنبال فرهنگ‏سازی در جامعه از همان دوران آغازین فراگیری آموزش‏های رسمی است.

وی گفت: یکی از اهداف این طرح که تلاش خواهد شد تا با قوت در گرمسار اجرایی شود، ایجاد حساسیت بین مدیران و کارشناسان و نیز افزایش آگاهی عمومی نسبت به منابع آب، خاک و محیط زیست است و همه باید در این راستا دست در دست یکدیگر دهند و امور را پیش ببرند.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: این طرح قرار است تا با اولویت‏بندی دانش‏آموزان مقطع ابتدایی در حوزه حبله‏رود اجرایی شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول