اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

آموزش و پرورش فرهنگیان مجرد را به ازدواج تشویق کند

امام جمعه اسدآباد گفت: آموزش و پرورش فرهنگیان مجرد را به امر ازدواج تشویق و ترغیب کند.

آموزش و پرورش فرهنگیان مجرد را به ازدواج تشویق کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد عصر امروز در شورای آموزش و پرورش اسدآباد، اظهار داشت: معلمان برای تربیت نسل‌ آینده‌ساز کشور، باید تعالیم و دستورات دین اسلام و فرمایشات رهبر انقلاب را مد نظر قرار دهند.

وی گفت: باید به تحصیل، تهذیب و ورزش توجه ویژه شود چرا که این امور مهم مکمل یکدیگر هستند.

امام جمعه اسدآباد انسجام و وحدت بین مسئولان را در تحقق و اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش تأثیرگذار خواند و افزود: با همکاری و تعامل بین مسئولان ادارات و نهادها می‌توان به اهداف مهم نظام دست یافت.

وی یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب را کاهش جمعیت دانست و ادامه داد: طبق آمار، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی‌ و پیش‌دبستانی‌ اهل سنت بیش از اهل شیعه هستند.

حسینی‌مجد ابراز داشت: باید امروز با راهکارها و تشویق جوانان به امر ازدواج و فرزندآوری زمینه ازدیاد جمعیت شیعه را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در بین فرهنگیان نیز افرادی هستند که یا مجرد و یا کم‌اولاد هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه فرهنگیان مجرد در سطح شهرستان وجود دارند، اداره کل آموزش و پرورش برای تشویق آنان به امر ازدواج کمک و مساعدت‌هایی را در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش اسدآباد هم در پی درخواست امام جمعه از آموزش و پرورش برای تشویق فرهنگیان مجرد به امر ازدواج، گفت: فرهنگیانی که تا پایان امسال ازدواج کنند، یک عدد سکه تمام‌بهار آزادی دریافت می‌کنند.

نماینده مدیران ابتدایی اسدآباد نیز گفت: متأسفانه مقطع ابتدایی مورد بی‌توجهی واقع شده و این در حالی است که باید به زیرساخت و زیربناهای پیشرفت، توجه شود.

همایی توجه به مدارس ابتدایی در روستاها را تأکید کرد و افزود: کارگاه‌های آموزشی و آموزش ضمن خدمت در شهرستان باید بیشتر شود و متخصصین به مقطع ابتدایی برای تربیت افراد بیایند.

وی از مدیرکل آموزش و پرورش خواست به دانش‌آموزانی که در جشنواره‌ها مقام کسب می‌کنند، بیشتر توجه کنند و آنان را تشویق کنند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول