اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار اسدآباد خواستار شد

توجه ویژه مسئولان آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات به اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به اینکه در تخصیص اعتبارات 85 درصد اعتبارات به وزارتخانه‌ها و 15 درصد استانی ابلاغ می‌شود، مسئولان استانی در تقویت اعتبارات به شهرستان توجه ویژه داشته باشند.

توجه ویژه مسئولان آموزش و پرورش در تخصیص اعتبارات به اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند عصر امروز در شورای آموزش و پرورش اسدآباد، با بیان اینکه این شورا در سال‌های 90 و 91 رتبه برتر استانی را کسب کرده، اظهار داشت: این شورا در سال‌ جاری با تشکیل 6 جلسه 114 مصوبه داشته که یکصد مورد از مصوبات اجرایی شده‌اند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان نهادی گسترده در سطح کشور یاد کرد و گفت: اعتبارات آموزش و پرورش در جامعه شهرستان جوابگو نیست.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: این نهاد مشارکت مردم و خیرین را نیاز دارد که جایگاه را بهبود بخشد.

وی ساماندهی نیروی انسانی، تقویت مشارکت‌های مردمی، تقویت مدیریت آموزشگاهی و ساماندهی تجهیزات را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست.

عبدکوند ضرورت بازنگری در مدیریت آموزشگاهی را مبتنی بر توانمندی و تعهد نیروی انسانی خواند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش یک هزینه نیست بلکه سرمایه ملی است باید در آموزش نیروی انسانی اقدامات مهم انجام شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه چندین پروژه نیمه‌تمام و نیمه‌کاره آموزش و پرورش در سطح شهرستان رها شده، افزود: با توجه به اینکه در تقسیم اعتبارات ملی، تملک و دارایی در سطح کشور 85 درصد در اختیار وزارتخانه‌ها و 15 درصد به استان‌ها تخصیص می‌یابد، می‌طلبد مسئولان استانی در خصوص تخصیص اعتبارات به شهرستان نگاه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به عدم پرداخت اضافه‌کار و حق‌الزحمه حقوق کارکنان آموزش و پرورش از مدیرکل این سازمان خواست که با پرداخت به موقع حقوق‌، در کارکنان انگیزه ایجاد کنند.

عبدکوند در ادامه خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش گفت: با توجه به شرایط شهرستان و منفعت عمومی جامعه نیاز به توافقات دوجانبه بین ادارات در جابجایی فضاهای آموزشی داریم که نیاز به  اختیار عمل مدیریت شهرستان دارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به فرسوده بودن برخی مدارس، بر تخریب و نوسازی آن تأکید کرد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول