اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

نابودی ارزش‌های انقلاب اسلامی هدف توطئه‌های دشمن است

فرمانده سپاه سمنان گفت: ‌هدف هجمه‌ها و توطئه‏های گوناگون دشمنان در برهه کنونی، نابودی ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

نابودی ارزش‌های انقلاب اسلامی هدف توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‏نقی همتی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت و مسئولان معاونت‌های سپاه ناحیه سمنان اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی زحماتی بی‌نهایت کشیده‌اند، همچنین ملت عزیز کشورمان با آمدن به صحنه و دفاع از جمهوری اسلامی تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند.

وی افزود: در این برهه از زمان که هجمه فراوان غرب و اروپا به سمت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، بنابراین بسیجیان باید همانند همیشه هوشیار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: بسیجیان باید همیشه مانند حماسه 9 دی در صحنه باشند تا به دشمن و غرب ثابت شود که مردم کشور ما ظلم‌ستیز هستند و اجازه هدر دادن خون شهدا و زحمات امام خمینی(ره) را حتی لحظه‌ای به آنها نمی‌دهند.

همتی افزود: طبق فرمایشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب «حیاتی‌ترین نیاز امروز ما شبکه‌ای کار کردن است و هیچ دستگاه منسجمی همانند بسیج وجود ندارد، باید مانند همیشه منسجم باشیم و با اتحاد خود دشمن را به زانو در آوریم».

وی خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجیان در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولی خود بوده‌اند و در هر زمان با بصیرت و بینش بالا تیر دشمن را به بیراهه هدایت کردند، همانند 9 دی که ملت ایران به غرب و دشمن ثابت کردند در برابر ملت متحد ایران هیچ نیستند.

انتهای پیام/2249/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول