اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

واکسیناسیون 240 نفر از حجاج بشرویه‌‌ای توسط هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: از آغاز سال جاری تاکنون واحد واکسیناسیون جمعیت هلال احمر این شهرستان برای واکسن مننژیت حجاج به 240 نفر خدمات ارائه کرده است.

واکسیناسیون 240 نفر از حجاج بشرویه‌‌ای توسط هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هلال احمر یک موسسه عام‌المنفعه و مردم‌نهاد برای کمک‌رسانی به طبقه محروم و گرفتار جامعه است.

وی با بیان این‌که جمعیت هلال احمر بشرویه در راستای کمک‌رسانی به مردم محروم و گرفتار اقداماتی را انجام داده است، تصریح کرد: این جمعیت در این راستا اقدام به اجرای خدمات حمایتی، اجتماعی و مددجویی به افراد کم برخوردار و نیازمند در سطح شهرستان می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از بهره‌مندی 80 نفر نیازمند و بیمار خاص از خدمات جمعیت هلال احمر این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: به این تعداد از نیازمند مبلغی بالغ بر 50 میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان کمک شده است.

عارفیان با اشاره به اینکه یکی از اهداف هلال احمر تسکین آلام بشری است، اذعان داشت: هدف از این طرح، کمک در راستای بهبود هر چه سریعتر بیماران و نیازمندان بوده است.

وی از واکسیناسیون 240 نفر از حجاج بشرویه‌‌ای توسط هلال احمر این شهرستان خبر داد و متذکر شد: ارتقاء سلامت زائران و جلوگیری از بیماری‌های واگیردار از اهداف اجرای طرح واکسینه شدن حجاج بوده که هر ساله در آستانه تشرف زائران به خانه خدا صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر از ابتدای امسال تاکنون با حضور خود در کاروان‌های سلامت، گام‌های ارزشمندی را در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف هلال احمر برداشته است.

عارفیان با بیان این‌که پزشکان داوطلب این جمعیت از آغاز سال جاری تاکنون در دو کاروان سلامت این جمعیت حضور داشته‌اند، گفت: در سال جاری جمعیت هلال احمر این شهرستان به بیش‌‌از 140 نفر از اهالی روستاهای کم برخوردار و بی‌بضاعت خدمات درمانی ارائه کرده است.

وی به خدمات ارئه شده به نیازمندان اشاره کرد و افزود: غربالگری بیماری‌های زنان وکودکان، ویزیت رایگان، بینایی‌سنجی، مشاوره خانواده، آموزش کمک‌های اولیه به روستاییان و همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی از جمله این خدمات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی طرح‌های کاروان سلامت هلال احمر یک پزشک عمومی، یک بینایی‌سنج، روانشناس، مشاوره و همچنین داوطلبان این نهاد حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

انتهای پیام/22481/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول