اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر بشرویه:

همایش کویرنوردی اعضای هلال احمر بشرویه برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: همایش کویرنوردی یک روزه امدادگران، داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت در کویر بکر و جذاب بشرویه برگزار شد.

همایش کویرنوردی اعضای هلال احمر بشرویه برگزار شد

علیرضا عارفیان امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: حدود 100 نفر از بانوان بشرویه در این برنامه ورزشی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این همایش بیش از 12 کیلومتر مسافت را در مسیر تپه‎های ماسه‎بادی پیمودند.

رئیس هلال احمر بشرویه تصریح کرد: این برنامه با هدف توان‎افزایی و ارتقای سطح توانایی‎های امداد و نجات بانوان عضو هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

عارفیان افزود: امدادرسانی در شرایط سخت از جمله مهم‎ترین ویژگی‎هایی است که اعضای هلال احمر باید از آن برخوردار باشند، بنابراین اجرای این قبیل برنامه‎ها فرصت خوبی برای محک آموخته‎ها و توانایی‎های اعضا است.

وی همچنین ایجاد ساعاتی شاد و مفرح در قالب برنامه‎های ورزشی در راستای ارتقای سلامت جسمی و روانی بانوان را از جمله دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

رئیس هلال احمر بشرویه یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی، معرفی سامانه امداد و نجات و همچنین ارائه آموزش‎های امداد و نجات و کمک‎های اولیه برای شرایط اضطراری از جمله دیگر برنامه‎هایی بود که در حاشیه این همایش به اجرا درآمد.

انتهای پیام/69006/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول