اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بشرویه خبر داد

عضویت 1500 نفر در حوزه جوانان هلال‌احمر بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 500 نفر در حوزه جوانان جمعیت هلال‌احمر بشرویه عضویت دارند.

عضویت 1500 نفر در حوزه جوانان هلال‌احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا عارفیان ظهر امروز در جمع امدادگران شهرستان بشرویه اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام تابستان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و اعضای داوطلب عضو هلال احمر کلاس‌های مختلف امدادی، فرهنگی، هنری و ورزشی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در جمعیت هلال احمر غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، افزایش نشاط و شادابی و ارتقای سطح فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه، علمی، هنری،‌ اعتقادی و آمادگی جسمانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت به ارتقای سطح آمادگی امدادی جوانان عضو جمعیت، مقابله با حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی و برنامه‌ریزی به منظور حضور حداکثری اعضا در برنامه‌های بشر‌دوستانه و امدادی در سطوح‌ مختلف اشاره کرد.

عارفیان با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر در زمینه اوقات فراغت تصریح کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه، نقاشی، خیاطی، گلدوزی، حفظ و قرائت قرآن و کلاس‌های ورزشی از جمله کلاس‌های اوقات فراغت در جمعیت هلال احمر بشرویه است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر شهرستان در کلاس‌های مذکور ثبت‌نام کنند.

وی از عضویت یک هزار و 500 نفر در حوزه جوانان جمعیت هلال احمر بشرویه خبر داد و گفت: این افراد در اجرای برنامه‌هایی همچون طرح راهنمای مسافران نوروزی، برگزاری مانورها، اعزام کاروان‌های نیکوکاری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی فعالیت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه افزود: در سه ماهه نخست سال جاری فعالیت‌هایی از قبیل اجرای طرح راهنمای مسافران نوروزی و خدمت‌رسانی به 54 هزار نفر مسافر، برپایی ایستگاه‌های سلامت در نماز جمعه، برگزاری مسابقات رقابت مهر، اعزام مربیان پیشاهنگی به دوره تخصصی فانوس به کرمان، برپایی جشن حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و برگزاری مسابقات فرهنگی در هفته هلال احمر توسط جوانان جمعیت هلال احمر بشرویه انجام شده است.

انتهای پیام/69006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول