اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

تشریح برنامه‌های شهرستان کنگان در دهه فجر

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 20 برنامه محوری دهه فجر در شهرستان کنگان خبر داد.

تشریح برنامه‌های شهرستان کنگان در دهه فجر

به گزارش برگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ کشور است و تبیین دستاوردهای این ایام امری لازم است.

وی از برگزاری 20 برنامه محوری دهه فجر در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال بیش از 300 برنامه و 20 برنامه محوری در شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از نمایشگاه بزرگ عکس دهه فجر در کنگان خبر داد و افزود: نمایشگاه عکس دهه فجر همزمان با ایام‌الله دهه فجر در مصلای جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

اهرمی تصریح کرد: فـروغ انـقلاب اسـلامى پس از صدر اسلام مهم‌ترین و ریشه‌دارترین و شکوهمندترین حادثه تاریخ اسلام است که همه درخشندگی‌هاى بـرجسته تاریخ اسـلام را دربـرگرفت و جـایگزین همه الگوهاى گذشته تاریخ اسلام شد.

وی گفت: در راستای تبیین و شناساندن ایام‌الله دهه فجر به نسل جوان به همت این کانون و حمایت‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نمایشگاه عکس در مصلای جمعه این شهر برپا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته وحدت در کنگان ابراز داشت: به همت 25 مبلغ و مبلغه از سوی مراکز اعزام مبلغ، حوزه‌های علمیه مستقر در شهرستان‌های کنگان و عسلویه و روحانیون بومی، تعداد 100 سخنرانی در هفته وحدت برگزار شد.

وی موضوعات سخنرانی‌های برگزار شده را، وحدت اسلامی و استمرار ارزش‌های الهی، وحدت اسلامی نیاز امروز، وحدت اسلامی در سیره اهل بیت (ع)، تاثیر حرکت‌های وحدت آفرین در بیداری اسلامی و... عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول