اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

تکفیری‌ها فتنه بزرگی برای جهان اسلام هستند

امام جمعه بیجار گفت: تکفیری‌ها فتنه‌گر و از بلایای جهان اسلام هستند که توسط استکبار و صهیونیست دست به اقداماتی خلاف دستورات دین اسلام می‌زنند.

تکفیری‌ها فتنه بزرگی برای جهان اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های پر فیض نماز جمعه در حسینیه این شهر بر اتحاد میان مسلمانان جهان تأکید و اظهار کرد: وحدت و اتحاد میان مسلمین جهان استکبار جهانی را در انزوای همیشگی فرو خواهد برد.

وی با اشاره به روایتی از مولای متقیان حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه هیچ قومی با تفرقه و اختلاف به خیر و نیکی نرسیده است، بیان کرد: امروز باید این مسئله بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

به گفته وی، شیعه و سنی در ایران صف واحدی در برابر تکفیری‌ها و سلفی‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها و الگو و نمادی از اتحاد برای تمامی جهان هستند.

امام جمعه بیجار خاطرنشان کرد: امروزه وحدت جهان اسلام موضوع خطیر برای تمامی کشورهای استعمار است و براندازی و خدشه در صفوف اتحاد و وحدت مسلمین از آرزوها و اهداف آنهاست که با یاری خداوند و اتحاد مسلمین هیچگاه به اهداف شومشان نخواهند رسید.

مرادی با بیان اینکه تکفیری‌ها و فرقه‌های شیطانی از مزدوران آمریکا و انگلیس هستند، تصریح کرد: تکفیری‌ها با کاربرد دستورات و نقشه راه‌هایی که استعمار برایشان ترسیم می‌کند به عنوان پیاده‌نظام و دست‌نشانده‌های استکبار خونخوار ایفای نقش می‌کنند.

خطیب جمعه بیجار در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر جا مطلب یا سخنی از اختلاف و تفرقه برآید حرام است، افزود: مسلمین جهان باید بدانند جهان اسلام با اتحاد و تکیه بر مشترکات خود هیچ‌گاه در برابر تفرقه‌افکنی و ایجاد دشمنان مزدور شکست نخواهد خورد.

انتهای پیام/79015/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول