اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی:

تکفیری‌ها در برابر شیعیان حرفی برای گفتن ندارند

حجت‌الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه وهابی‌ها واقعا پوچ هستند، گفت: وهابی‌ها در برابر دلایل و برهان‌های شیعه حرفی برای گفتن ندارند.

تکفیری‌ها در برابر شیعیان حرفی برای گفتن ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر ضمن تبریک مناسبت‌های پیش رو، اظهار کرد: در مورد انقلاب باید خوبی‌ها و برکات آن به مردم گفته شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌هایی که انقلاب برای کشور ما داشته است، گفت: در اوایل انقلاب 50 درصد مردم ایران بی‌سواد بودند ولی امروز در حدود 10 درصد بی‌سواد هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه دشمنان ما شبهه‌هایی در مورد انقلاب اسلامی مطرح می‌کنند، بیان کرد: ما باید مردم را نسبت به این شبهه‌ها آگاه کرده و پاسخ لازم را به دشمنان بدهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌گویند که چرا ما بر اطاعت از رهبری و مراجع تاکید می‌کنیم مگر آن‌ها معصوم هستند، تصریح کرد: در جواب آن‌ها باید گفت همانطور که پزشکان معصوم نیستند ولی حرف آنها حجت است، رهبری و مراجع ما هم معصوم نیستند ولی حرف آن‌ها حجت است.

قرائتی با اشاره به اینکه در جلسات دهه فجر حتما باید قرآن را به‌کار برد، عنوان کرد: در قرآن همه چیز است و ما باید قدر آن را بدانیم.

وی بیان کرد: حرکت معلم مریوانی کار بزرگی بود ولی در مقابل امام علی (ع) کار بزرگی انجام نداده است.

این معلم قرآن ادامه داد: امام علی(ع) برای شاد کردن یک یتیم هر کاری انجام می‌داد و این نشان می‌دهد که ما منابع عظیمی داریم ولی از آن‌ها غافل هستیم.

وی با اشاره به اینکه وهابی‌ها واقعا پوچ هستند، بیان کرد: وهابی‌ها در برابر دلایل و برهان‌های شیعه حرفی برای گفتن ندارند.

قرائتی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرمود اگر من حرفی زدم که به غیر از قرآن بود آن را به دیوار بزنید، گفت: حرف‌های وهابیون کاملا غیر قرآنی است و باید آنها را به دیوار زد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن فرموده است که با وجود قرآن و پیامبر(ص) چرا کافر می‌شوید، ادامه داد: بعد از رحلت پیامبر باید کسی مانند او باشد که ما کافر نشویم و به این دلیل که وهابیون این را رد می‌کنند حرف‌های آن‌ها غیر از قرآن است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه پست‌ترین و لج‌باز ترین آدم‌ها کسانی بودند که به حضرت موسی(ع) گفتند اگر تو هر معجزه‌ای بیاوری ما ایمان نمی‌آوریم، گفت: وقتی خداوند آن‌ها را دچار عذاب کرد آن‌ها به موسی (ع) متوسل شدند.

وی با اشاره به اینکه برادران یوسف نیز برای بخشش گناهانشان به پدرشان متوسل شدند، بیان کرد: توسل ما به مقام است که زنده و مرده ندارد و توسل ما به گوشت و پوست نیست.

قرائتی با بیان اینکه مشکل ما این است که دست ما از قرآن کوتاه است تاکید کرد: در قرآن همه چیز است ولی سواد ما کم است.

انتهای پیام/2258/ی40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول