اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل عنوان کرد

توجه به توسعه زیرساخت‌ها و ورزش همگانی در آمل

رئیس شورای اسلامی شهر آمل توجه به زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش همگانی را یکی از وظایف و اهداف اعضای جدید شورای شهر دانست.

توجه به توسعه زیرساخت‌ها و ورزش همگانی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل صبح امروز از هیئت ورزشی جدیدالتاسیس گلف این شهرستان بازدید کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این بازدید بیان داشت: در دوره چهارم شورای شهر آمل می‌توان چهره‌های ورزشی بیشتری را مشاهده کرد.

خسرو ابراهیم‌زاده با اعلام اینکه گلف یکی از رشته‌های ورزشی مفرح است که باید در این شهرستان برای ارتقا و رشد حمایت شود، گفت: می‌توان نشست‌های سازنده‌ای برای تربیت ورزشکاران گلف در این شهرستان برگزار کرد.

وی توجه به زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش همگانی را یکی از وظایف و اهداف اعضای جدید شورای شهر دانست.

ابراهیم‌زاده با تاکید اینکه سعی داریم طرح اولیه برای بسترسازی زمین گلف برای سال آینده در یکی از پارک‌های شهر را مصوب کنیم، تصریح کرد: باید برای اعتلای نام ایران اسلامی در امر ورزش در بین کشورهای دنیا همه دست در دست هم دهیم، زیرا آمل یکی از شهرهای قهرمان‌پروری است که در همه میدان‌های نام‌آورانی را در خود جای داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم ابراز داشت: اولویت نخست شورا این است که از زمین‌های شهرداری استفاده بهینه را برای بهره‌برداری مردم از آنها داشته باشیم.

فرزین محمودی پاتی افزود: در این زمینه با استفاده از زمین‌های شهرداری بستر آماده‌سازی پنج پارک شهری را در نظر داریم.

وی در توصیه‌ای به سرپرست هیئت گلف آمل اذعان داشت: استانداردهای مورد نیاز ورزش گلف در قالب طرحی مدون به اعضای شورای شهر تقدیم شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم بیان داشت: همه باهم باید برای ترویج و گسترش فضاهای ورزشی بکوشیم زیرا ورزش علاوه بر کاهش آمار اعتیاد و بزه، باعث سلامتی، روحی، جسمی و روانی می‌شود.

مسعود تسلیمی قول مساعدت برای همکاری با این هیئت ورزشی نوپا ورزشی در چارچوب قوانین و مقررات را دارد.

سرپرست هیئت گلف شهرستان آمل نیز در این بازدید گفت: این هیئت ورزشی با محوریت پذیرش مشورت سعی دارد از افکار منتخبان مردم و مسئولان استفاده بهینه کند و قطعاً باید با برگزاری جلسات متعدد زمینه را برای بسترسازی این ورزش در شهرستان آمل فراهم کنیم.

احسان خاکزاد با اشاره به اینکه تلاش داریم با در اختیار گرفتن یکی از پارک‌های شهر بستر پیاده‌سازی محیط ورزشی مینی‌گلف فراهم کنیم، عنوان کرد: این حرکت می‌تواند گام نخست برای همگانی کردن ورزش گلف در آمل باشد.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول