اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور باشگاه‌های ورزش و جوانان مازندران خبر داد

فعالیت 228 باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در ساری

مسئول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت 228 باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در ساری خبر داد.

فعالیت 228 باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی در ساری

ابوالقاسم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در کنار فعالیت 228 باشگاه فعال در مرکز استان 124 باشگاه نیز در ساری مجوز احداث از سوی دستگاه ورزش استان دریافت کردند.

وی با اشاره به پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات با سود کم به دارندگان مجوز باشگاه ورزشی در ساری، ابراز داشت: در حال حاضر ساری با بیشترین باشگاه دولتی و خصوصی در سطح استان بالاترین آمار را دارد.

مسئول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، مهم‌ترین مسئله بحث سازماندهی ورزشکاران عنوان کرد و ابراز داشت: برای نظارت بهداشتی و سلامت بیشتر بازرسان در سطح استان از باشگاه‌های دولتی و خصوصی بازدید کرده و گزارش می‌دهند.

این مسئول ورزشی، تعداد ورزشکاران بیمه شده در سال 91 را بیش از 140 هزار نفر عنوان کرد و یادآور شد: ورزشکار باید حتما بیمه ورزشی باشد و با همکاری مدیران باشگاه‌های دولتی و خصوصی تعداد ورزشکاران بیمه شده در سال 92 افزایش می‌یابد.

عباسی، فضای ورزش کشور را برای هر نفر را 40 سانتیمتر اعلام کرد و افزود: در صورت 30 درصد احداث سالن ورزشی و تائید پروانه کسب به مدیریت باشگاه داده می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز ساختن احداث سالن ورزشی در شهر و روستا تفاوت دارد، عنوان داشت: برای گرفتن مجوز باشگاه باید از طریق شهرداری، دهیاری، جهاد کشاورزی، اداره گاز، برق، سازمان همیاری استان، ورزش و جوانان استان و شهرستان و ... اقدام شود.

انتهای پیام/86005/ذ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول