اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آمل:

بزرگترین ظلم به مازندران در زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت

رئیس شورای شهر آمل گفت: در زمینه اعتبارات و زیرساخت‌های ورزشی بزرگترین ظلم به مازندران صورت گرفت.

بزرگترین ظلم به مازندران در زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، خسرو ابراهیم‌زاده پنج‌شنبه شب در گردهمایی اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی آمل و گوش‌شکسته‌های پیشکسوت نور اظهار داشت: خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است که باید در نظام جمهوری اسلامی به آن افتخار کرد.

وی ابراز داشت: اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شورای شهر آمل برای تجلیل، بزرگداشت و تقویت افتخارآفرینی مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی در میادین آسیایی، جهانی و المپیک برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارند.

به گفته ابراهیم‌زاده، یکی از این برنامه‌ها کمیسیون ورزشی این شورا قدردانی از قهرمانان رویدادهای آسیایی، جهانی و المپیک در رشته‌های ورزشی است که تاکنون پنج قهرمان آملی در صحن شورای شهر تجلیل شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد: ساخت سالن‌های ورزشی برای ترویج ورزش در سطح شهر از دیگر اولویت‌های ما است که اولین کلنگ در این زمینه در مکان استخر بنفشه واقع در خیابان امام رضا(ع) که چندین سال بلااستفاده مانده بود، است که در آن سالن طبقاتی با زیر بنای حدود 2 هزار و 400 متر مربع در نظر گرفته شد.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: احداث مکان تفریحی و ورزشی مجموعه سرای مهر نیز می‌تواند در ایجاد روحیه نشاط به همشهریان کمک زیادی کند.

این مسئول با اعلام اینکه بزرگترین ظلم به مازندران در زمینه اعتبارات و زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت، گفت: اگر به زیرساخت‌های ورزشی استان‌های مجاورمان رجوع کنیم می‌بینیم که زیرساخت‌ها و اعتبارات ورزشی آنها دو تا سه برابر استان مازندران است.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با وحدت رویه مازندران را به عنوان یک کلان‌شهر بنگرند و برای احقاق حق مردم در زمینه ورزشی و ایجاد فضاهای آن تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/86012/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول