اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای دشتستان تاکید کرد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم و مسئولان چهاربرچ با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: رفع معضلات مردم به ویژه مناطق محروم و روستایی امری لازم و ضروری است و در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

وی اضافه کرد: همواره علاقه داریم در بین مردم مناطق مختلف شهرستان باشیم و برای رفع گوشه‌ای از مشکلات آنها تلاش کنیم که حضور با همراهی مسئولان اجرایی به همین منظور است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، جایگاه‌ها برای این خلق شده‌اند تا مبانی و شریعت الهی یعنی همان رفاه، کمال، سعادت و رسیدن به قرب الهی پیاده شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از دانش، فکر و تدابیر بشری باید راه رسیدن به کمال راه پیدا کرد، گفت: برای رسیدن به اهداف عالیه و قرب الی‌الله باید از همه ابزارهای موجود در دنیا استفاده کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: موانع نباید موجب نرسیدن ما به این اهداف باشند و با فکر، تدبیر و تلاش باید بهترین مسیر را پیدا کنیم و مواظب باشیم که به انحراف کشیده نشویم.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: مردم اگر به واسطه به وجود آمدن موانع به انحراف کشیده شوند، همه مسئولان و متولیان در این انحراف شریک هستند زیرا اگر به ماموریت و وظایف خود به درستی عمل کنیم، انحراف و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در دست ماست باید برای حل مشکلات مردم و رسیدن به اهداف الهی به کار گرفته شوند و دلیلی برای حقوق ویژه و رسیدن به منافع شخصی نیستند.

این مسئول با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی کشور بر اثر تحریم‌ها نیست، اذعان داشت: تحریم و فشار اقتصادی از سوی مستکبران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و در زمان دفاع مقدس بهترین روش مقابله با آنها ترسیم شد.

موسوی‌نژاد گفت: دلیلی که موجب شد تا تحریم‌ها در دفاع مقدس اثری بر مردم نداشته باشد، کنار گذاشتن خودخواهی‌ها، منافع شخصی و حزبی و در نظر گرفتن جایگاه‌ها بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: مشکل ما تحریم نیست بلکه مشکل ما فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت بر مدار اصول و ارزش‌هاست؛ اگر همه ما همچون شهدا و ایثارگران عمل می‌کردیم مشکلات امروزی به وجود نمی‌آمدند.

این مسئول اضافه کرد: چشم دوختن به آن سوی مرزها هرگز ما را به سعادت نخواهد رساند و با مواهب زیادی که در داخل کشور داریم باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم.

موسوی نژاد در ادامه به تشریح پیگیری‌های انجام شده در ارتباط با آب بهای نخیلات، سالن ورزشی، صنایع تبدیلی خرما و سد دالکی پرداخت و آنها را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای دشتستان تاکید کرد و خواستار اهتمام مسئولان در این مسیر شد.

انتهای پیام/2452/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول