اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک در زیرکوه

سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته پاک خبر داد و گفت: در این مسابقات 150 ورزشکار در دو رشته فوتبال و دوچرخه‌سواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک در زیرکوه

جعفر علی‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور ترویج ورزش همگانی و گرامیداشت هفته هوای پاک مسابقات ورزشی در شهرستان زیرکوه برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات حدود 150 ورزشکار در دو رشته فوتبال و دوچرخه‌سواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فرهنگیان شاهرخت بر سکوی قهرمانی فوتسال زیرکوه

سرپرست اداره ورزش و جوانان زیرکوه با بیان اینکه در مسابقات فوتبال چهار تیم شرکت داشتند، اذعان داشت: در بازی فینال مسابقات فوتسال شهرستان زیرکوه، دو تیم فرهنگیان شاهرخت و فرهنگیان حاجی‌آباد به مصاف هم رفتند که تیم فرهنگیان شاهرخت با نتیجه سه بر دو حریف را از میان برداشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

علی‌آبادی با بیان اینکه تیم فرهنگیان حاجی‌آباد در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتبال زیرکوه، دو تیم فرهنگیان «زهان» و «آبیز» با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از 120 دقیقه تلاش در وقت معمولی و اضافی دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند ولی در ضربات پنالتی تیم فرهنگیان «زهان» با نتیجه پنج بر سه بر رقیب غلبه کرد و به مقام سومی این مسابقات نائل شد.

80 دوچرخه‌سوار مسیر پنج کیلومتری بلوار سردار ناصری زیرکوه را رکاب زدند

وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی روز پاک همایش دوچرخه‌سواری با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش و اداره محیط زیست شهرستان زیرکوه  برگزار شد.

این مسئول اذعان داشت: در این همایش 80 دوچرخه‌سوار از دانش‌آموزان و علاقمندان به این رشته ورزشی مسافت پنج کیلومتری بلوار سردار شهید ناصری را رکاب زدند که در پایان به 25 شرکت کننده به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/69014/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول