اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان گلستان:

استفاده از دوربین کنترل ترافیک نوعی سرمایه‎گذاری است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: استفاده از دوربین‎های کنترل ترافیک نوعی سرمایه‎گذاری برای کاهش کشته‎ها و خسارت‎های جانی و مالی است.

استفاده از دوربین کنترل ترافیک نوعی سرمایه‎گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمود میرفیضی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‎برداری از طرح توسعه مرکز کنترل ترافیک شهرداری گرگان اظهار داشت: یکی از مولفه‎هایی که پلیس به آن توجه دارد موضوع توجه به روزآمدی، علم و فناوری روز است.

وی ادامه داد: ناجا به دنبال این است که بتواند مدیریت منابع را داشته باشد که از دانش و فناوری و ظرفیت‎های دیگر استفاده کند.

میرفیضی بیان کرد: یکی از این ظرفیت‎ها همکاری با دستگاه‎هایی که  وظایف مشترک دارند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: موضوعی که پلیس بیشتر به آن توجه می‎کند پیشگیری است و ابزاری را استفاده کند که پیشگیری در تمام حوزه‎ها را داشته باشد.

ابن مقام مسئول تاکید کرد: در برنامه پنجم توسعه آنچه که ناجا پیش‎بینی کرده استفاده حداکثری از ابزار و وسایلی است که پلیس بتواند سطح تماس خودش در جامعه را کمتر کند که این امر به صورت خاص در حوزه راهنمایی و رانندگی به اجرا خواهد گذاشت.

وی افزود: قاعدتاً در این زمینه باید از ابزارهای روز استفاده شود که بر اساس آنچه که از طرف سازمان‎های متولی اعلام شده، ناجا یکی از نهادهای پیشرو در استفاده از فناوری است که حداقل همین الان در سطح کشور 50 هزار ایستگاه کاری داریم که 35 میلیون خدمات را به مردم ارائه می‎دهد که این خدمات در ابعاد گوناگون همانند کارت پایان خدمت، پلاک خودرو، گواهینامه، گذرنامه و...است.

میرفیضی تاکید کرد: آنچه که ما به دنبال آن هستیم تحول عمیق در روابط کاری و خدمات‎رسانی به مردم است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در موضوع استفاده از دوربین‎ها دیگر تفاوت نمی‎کند یک فرمانده انتظامی تخلف انجام می‎دهد یا یک شهروند عادی، دوربین به صورت خودکار آن تخلف را ثبت می‎کند و تلاش نیروی انتظامی این است که بتواند قانون را با کمترین خطای انسانی به صورت درست و کامل اجرا کند.

میرفیضی بیان کرد: استفاده از ابزارهایی که می‎تواند حضور فیزیکی پلیس و خستگی‎های نیروی انسانی را کاهش دهد یکی از برنامه‎های نیروی انتظامی است که در کنار استفاده از این ابزارها بتوانیم موضوع اطلاع‎رسانی برای مردم را هم به اجرا بگذاریم می‎توان موضوع قانون‎مداری در جامعه را نهادینه کنیم و توسعه بیشتری دهیم.

وی در پایان گفت: استفاده از دوربین‎ها یک نوع سرمایه‎گذاری است که اگر با این سرمایه‎گذاری چند نفر هم کاهش کشته داشته باشیم بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/83004/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول