اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌آوران ایثار بنیاد شهید مطرح کرد

نیازشناسی و تکلیف‌گرایی 2 کلید‌واژه مهم ایثار و شهادت

رئیس اداره پیام‌آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیازشناسی و تکلیف‌گرایی دو کلید‌واژه مهم ایثار و شهادت هستند که شهدای دفاع مقدس آن را شناخته و به تکلیف خود عمل کردند.

نیازشناسی و تکلیف‌گرایی 2 کلید‌واژه مهم ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید اعتماد ظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی پیام‌آوران ایثار و شهادت در خراسان جنوبی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در خراسان جنوبی به عنوان سی‌‌امین استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ایثار و شهادت، تصریح کرد: این کارگاه به مدت 50 ساعت آموزشی و طی سه دوره دو روزه برگزار می‌شود.

رئیس اداره پیام‌آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که کارگاه آموزشی ایثار و شهادت از سال 90 آغاز به کار کرده است، اذعان داشت: تاکنون جامعه هدف در 30 استان کشور آموزش‌های اولیه را فرا گرفته‌اند.

اعتماد، آموزش فنون سخنوری، ارتباط موثر و روایتگری برای جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگر را از جمله مباحث این کارگاه برشمرد و گفت: این دوره آموزشی با نام شهید "حجت‌الاسلام محمد شهاب" در این استان آغاز به کار کرد.

صدور گواهینامه پیام‌آوران ایثار برای 2200 ایثارگر

وی افزود: اختتامیه آموزش مقدماتی ایثار و شهادت تا پایان سال جاری در 32 استان کشور به پایان می‌رسد و برای 2 هزار و 200 نفر از افراد شرکت‌کننده گواهینامه کارگاه آموزشی مقدماتی ایثار و شهادت صادر می‌شود.

رئیس اداره پیام‌آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران متذکر شد: تا‌کنون بیش از 2 هزار نفر از جامعه هدف در این کلاس‌ها شرکت کرده و کارنامه آنها بر اساس آزمون‌ها تا پایان سال جاری صادر می‌شود.

اعتماد یادآور شد: بعد از اخذ گواهینامه جامعه هدف برای سخنرانی به مدارس، راهنمایی در گروه‌های راهیان نور، یادواره‌ها و مراسم ملی- مذهبی مانند مهمانی لاله‌ها و دهه فجر و غیره دعوت می‌شوند.

اعتماد از نیازشناسی و تکلیف‌گرایی به عنوان دو کلید‌واژه مهم ایثار و شهادت یاد کرد و یادآور شد: شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس نیاز خود را شناخته و به تکلیف خود عمل کردند.

وی ادامه داد: اگر شهدا و ایثارگران به تکلیف خود عمل نمی‌کردند در حال حاضر خبری از انرژی هسته‌ای، نانو انرژی و مانند اینها در کشور نبود.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط خود ایثارگران

رئیس اداره پیام‌آوران ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف اصلی از برگزاری این کلاس‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: آموزش‌های فنون سخنوری و ارتباط موثر و روایتگری به منظور انتقال هرچه عمیق‌تر این فرهنگ برگزار می‌شود تا جامعه هدف که همواره در معرض دعوت برای سخنرانی قرار دارند، هرچه بهتر برای انتقال این فرهنگ ظاهر شوند.

اعتماد اذعان داشت: جانبازان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران روایتگر اصلی حماسه ایثار و شهادت هستند.

وی خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران حاضر در مراسم اذعان داشت: شما با گذراندن این دوره‌های آموزشی می‌توانید ارزش‌های ایثار و شهادت را به صورت هنرمندانه به نسل جوان منتقل کنید.

انتهای پیام/69017/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول