اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال/

کاله مازندران به دیدار نفت آبادان می‌رود

در هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت آبادان می‌رود.

کاله مازندران به دیدار نفت آبادان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته چهاردهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا جمعه چهارم بهمن‌ماه با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، بندرامام، کرج، آبادان، امیدیه و تبریز دنبال می‌شود.

کاله تنها نماینده مازندران در این مسابقات که مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است و دو دوره قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت آبادان می‌رود.

شاگردان جوان، بومی و با انگیزه علی سارنگ که سرپرستی تیم‌شان نیز برعهده محمدعلی رجایی دبیر هیئت بسکتبال مازندران است، با شرایط روحی و روانی مطلوبی راهی آبادان شدند.

هر چند نفت از تیم‌های قدرتمند، با انگیزه و پشتوانه مالی بالا است و در دور رفت نیز مقابل کاله مازندران در بابل به پیروزی رسید ولی مازندرانی‌ها برای کسب امتیاز راهی اهواز شدند و قصد ندارند دست خالی بازگردند.

در هفته گذشته نیز کاله مازندران در خانه با حمایت تماشاگران سالن ورزشی سردار شهید سجودی تنها با یک امتیاز اختلاف و نتیجه 78 بر 77 از سد شیمی در سلف پایتخت گذشت.

نفت آبادان نیز هفته سیزدهم رقابت‌ها را پیروزی شیرین پشت سر گذاشت و در خارج از خانه با نتیجه 74 بر 66 تیم قعرنشین مس کرمان را شکست داد.

هم‌اکنون نفت آبادان از 13 بازی گذشته خود با 12 برد و تنها یک شکست با کسب 25 امتیاز در رده دوم جدول 12 تیمی لیگ دسته یک جای دارد.

کاله مازندران هم از 13 بازی گذشته هفت پیروزی و شش شکست در کارنامه داشته و با 20 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

انتهای پیام/86012/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول