اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

شرایط روحی مطلوبی در کاله حاکم است/ مهم‌ترین هدف‌مان پیروزی است

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: شرایط روحی و روانی بسیار مطلوبی در تیم حاکم است و مهم‌ترین هدف‌مان کسب امتیازات لازم و پیروزی شیرین خانگی است.

شرایط روحی مطلوبی در کاله حاکم است/ مهم‌ترین هدف‌مان پیروزی است

علی سارنگ امروز قبل دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: بازی سخت و حساسی در خانه مقابل شیمی درسلف تهران داریم. 

وی افزود: شرایط روحی و روانی بسیار مطلوبی در تیم حاکم است و مهم‌ترین هدف‌مان کسب امتیازات لازم و پیروزی شیرین خانگی است. 

سارنگ با تاکید اینکه به‌دنبال جبران شکست دور رفت مقابل این تیم در تهران هستیم، گفت: نخستین و بدترین شکست کاله در لیگ دسته یک امسال مقابل این تیم رقم خورد که پس از آن نیز شکست‌های دیگر تیم‌مان به بار نشست، البته در آن دیدار نیز چند بازیکن خود را نداشتیم و تیم هنوز جا نیافتاده بود ولی در این بازی به‌دنبال جبران شکست گذشته هستیم. 

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران اذعان داشت: با پیروزی‌های گذشته‌مان که آخرین برد در مشهد مقابل طرح ثامن در دیدار خارج خانه بود انگیزه‌های لازم ایجاد شده و تنها هدف‌مان پیروزی است.

سارنگ با اعلام اینکه یکی از بازیکنان گارد راس را با تصمیم باشگاه به دلیل برخی مسائل داخلی در اختیار نداریم، گفت: با ترکیبی که مقابل ثامن صف‌آرایی کردیم مقابل تهران نیز ظاهر می‌شویم هر چند یکی از بسکتبالیست‌های ما نیز دچار سرماخوردگی شده و با تلاش کادر پزشکی به این دیدار حساس می‌رسد. 

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول