اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ دسته یک بسکتبال

کاله مازندران میزبان شیمی درسلف تهران است

هفته سیزدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه 27 دی ماه کاله مازندران از ساعت 16 در خانه به دیدار شیمی درسلف تهران می‌رود.

کاله مازندران میزبان شیمی درسلف تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته سیزدهم و دومین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه 27 دی ماه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف دنبال می‌شود.

کرمانشاه، گرگان، کرمان، تهران، تبریز و بابل این هفته میزبان رقبای خود هستند.

در مازندران نیز کاله تنها نماینده این استان از ساعت 16 در سالن ورزشی سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل به دیدار شیمی درسلف تهران می‌رود.

شاگردان جوان، بومی و جویای نام علی سارنگ در کاله که این هفته‌ها نتایج خوبی را در لیگ دسته یک کسب می‌کنند باید در این دیدار به مصاف یکی از نمایندگان پایتخت‌نشین بسکتبال بروند.

کاله مازندران در دیدار نخست دور برگشت نیز در مشهد مقدس توانست از سد طرح ثامن خراسان رضوی بگذرد.

نمایندگان مازندران در دیدار مقابل شیمی‌درسلف به دنبال انتقام دومین دیدار دور رفت هستند که در ان این تیم تهرانی با پیروزی مقابل کاله باعث شد تا ورزش‌دوستان شکست‌های سریالی مازندرانی‌ها را شاهد باشند.

البته در تعقیب یکدیگر بودن دو تیم شیمی‌درسلف و کاله در جدول رده‌بندی مسابقات که به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند می‌تواند بر حساسیت، نزدیکی و جذابیت این دیدار بیش از گذشته بیافزاید.

هم‌اکنون کاله مازندران با 12 بازی، کسب شش پیروزی، شش شکست و 18 امتیاز در رده چهارم جدول 12 تیمی این مسابقات جای دارد و در مقابل شیمی در سلف نیز با هشت پیروزی، چهار شکست و 20 امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.

شکست یا پیروزی یکی از تیم‌ها می‌تواند تغییرات زیادی را در جدول مسابقات ایجاد کند.

انتهای پیام/86012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول