اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک بسکتبال

کاله مازندران در مشهد مهمان ثامن است

در هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبال عصر امروز جمعه بسکتبالیست‌های کاله مازندران در دیداری خارج از خانه به مصاف طرح ثامن خراسان رضوی می‌روند.

کاله مازندران در مشهد مهمان ثامن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نخستین دیدار دور برگشت و هفته دوازدهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود.

در این هفته شهرهای تهران، مشهد مقدس، بندر امام، کرج و آبادان میزبان میهمانان خود هستند.

بسکتبالیست‌های کاله مازندران که در نخستین دیدار دور رفت در سالن سردار شهید سجودی بابل طرح ثامن خراسان رضوی را با اختلاف کم از پیش رو برداشتند این بار در دیداری خارج از خانه به مصاف این تیم در مشهد مقدس می‌روند.

شاگردان علی سارنگ در کاله توانستند در تعطیلات نیم‌فصل تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و بیشتر بر روی پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود کار کنند.

کاله مازندران در آخرین دیدار دور رفت در خارج خانه با اختلاف دو امتیاز و با نتیجه 73 بر 71 مقابل مانیزان کرمانشاه متحمل شکست شد و طرح ثامن نیز در کرمان با نتیجه 77 بر 73 از تیم قعرجدولی مس شکست خورد.

به گزارش فارس، هم‌اکنون کاله مازندران پس از 11 دیدار با پنج پیروزی، شش شکست و کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول 12 تیمی این مسابقات جای دارد و طرح ثامن نیز با شش پیروزی،پنج شکست و کسب 17 امتیاز وضعیتی بهتر از نماینده مازندران داشته و در رده چهارم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/86012/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول