اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

فضای شهر متناسب با استانداردهای زیست‌محیطی باشد

فرماندار تویسرکان داشتن هوای سالم را مستلزم استفاده از انرژی پاک خواند و گفت: فضای شهر باید متناسب با استانداردهای زیست‌محیطی باشد.

فضای شهر متناسب با استانداردهای زیست‌محیطی باشد

به  گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جمع کارکنان اداره حفاظت و محیط زیست، با بیان اینکه هوای پاک نقش اساسی در سلامت جامعه انسانی دارد که باید مد نظر باشد، اظهار کرد: هفته پاک فرصت مناسبی برای فرهنگسازی در زمینه سالم نگه داشتن محیط زندگی است،

وی با بیان اینکه هوای پاک برای ادامه زندگی یک امر ضروری است، آلوده کردن محیط زیست توسط برخی از افراد را سبب ضایع شدن حق مردم دانست.

فرماندار شهرستان تویسرکان داشتن هوای سالم را مستلزم استفاده از انرژی پاک خواند و گفت: با توجه به پیشرفت جوامع کنونی استفاده از انرژی پاک بسیار ضروری است پس فضای شهر باید متناسب با استانداردهای زیست‌محیطی باشد.

وی با اشاره به ضرورت آموزش، فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به جامعه در خصوص اهمیت و جایگاه محیط زیست، خاطرنشان کرد: هزینه برای حفظ محیط زیست، سرمایه‌گذاری برای آینده در راستای پیشرفت و توسعه پایدار است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تویسرکان افزود: یک هفته از سال به خاطر اهمیت هوای پاک به عنوان یک نیاز برای جوامع بشری به نام «هوای پاک» نامگذاری شده است.

سیروس عزیزی افزود: در این هفته اداره حفاظت و محیط زیست تویسرکان به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهسازی مردم در خصوص هوای پاک برنامه‌هایی اجرای می‌کند.

وی نصب پلاکاردهایی در نقاط مختلف شهر، درج شعارهای محیط زیست در سربرگ نامه‌های اداری، دیدار با فرماندار، حضور منسجم کارکنان در نماز جمعه و آگاهی‌بخشی به مردم از تریبون نماز جمعه را برخی از برنامه‌های این هفته در تویسرکان برشمرد.

انتهای پیام/89010/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول